NYX - Mega Shine Lip Gloss

NYX is één van mijn favoriete make-up merken maar is jammer genoeg niet in België verkrijgbaar. Daarom ben ik altijd heel enthousiast wanneer we in Nederland zijn en een Douglas tegenkomen. Natuurlijk kan ik dit merk ook via hun webshop bestellen, maar het is toch anders als je de producten niet kan testen alvorens je ze koopt.

Ik liep wat rond in de winkel en zag daar deze Mega Shine Lip Gloss liggen in de kleur LG 129 Beige . Normaal gezien koop ik niet zo snel een lip gloss aangezien ik er al hopen heb liggen en ze meestal toch niet veel pigment geven, maar deze heeft me aangenaam verrast! Kijk mee en zie zelf waarom!


Aan de verpakking zelf is er niet zo veel speciaal te zien. De huls is doorzichtig zodat je de kleur goed kan zien zitten. Dit is meestal bij elke lipgloss het geval tegenwoordig.


De dop is zwart, maar heeft aan de bovenzijde van de dop toch een lief detail. Daar staat namelijk een mooi zwart strikje te pronken. Het zit hem allemaal in de details!


Het product heeft een handige sponsapplicator met fijne punt, zo kan je makkelijker in de hoekjes werken en het product preciezer aanbrengen.



Mooie oudroze kleur...


Zo ziet de kleur eruit op mijn hand geswatched! Wat een pigmentatie voor een lipgloss. Deze lijken meer op een liptint.


En zo ziet hij eruit op de lippen, wat een mooi resultaat. Het is een kleurtje dat echt iedereen staat. De lipgloss zorgt voor glans, vocht en zachtheid. Het product bevat ook een mix van minerale oliën en lanoline die je lippen helpen beschermen. De gloss kleeft niet en blijft een redelijke tijd zitten. Na een hapje en drankje zal de kleur wel vervagen.

Wat er ook zo heerlijk is aan deze lipgloss? De geur! Een heerlijke kersengeur!


Ook benieuwd naar dit product? Deze zijn in een grote variatie kleurtjes beschikbaar en kosten €6,99 per stuk. Een redelijke prijs voor een prima lip gloss!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)