Max & More - Moisturizing Lipgloss

Vandaag opnieuw 2 productjes van Max & More (huismerk van de Action). Ik spotte dit setje van 2 lipglossjes in de rekken bij de make-up afdeling van de Action, en natuurlijk ben ik altijd benieuwd naar nieuwe producten om uit te testen, vooral als ze budgetvriendelijk zijn. Ik nam dit setje mee naar huis om te reviewen.


In het setje zitten er 2 glossjes. Eentje met een perzikkleur (Blushing Nude) en eentje met een frambooskleurtje (Raspberry). 

De verpakking van de glossjes zelf is heel erg basic. De tube zelf is doorzichtig, zodat je de kleurtjes goed kan zien, wat erg handig is als je een grote collectie hebt. De dop is zwart, zoals ook de opdrukking die in het zwart erop geprint staat. Jammer genoeg is deze niet zo goed gelukt, want na enkele alen de lipgloss te gebruiken, is de print er al afgesleten! Niet erg fijn...


De glossjes hebben een handige schuin afgesneden applicator met een lange steel. Deze werk prima. Alleen komt er niet veel product mee uit de verpakking wanneer je de applicator eruit haalt. Er zit een systeem in de verpakking die het overtollige product eraf strijkt voordat de applicator uit de huls komt. 
Zo voorkom je een teveel product ineens op je lippen aan te brengen. Echt handig is het nu ook weer niet, want ik heb zeker 3 keer opnieuw product eruit moeten halen om toch iets te kunnen zien op mijn lippen.


Wanneer ik aan het product ruik, vind ik er helemaal niks aan. Het heeft echt die typische 'goedkope' geur die je bij veel goedkope producten hebt. Bij het aanbrengen voel je ook een soort tinteling op je lippen. De meeste lipglossjes hebben dit tegenwoordig, maar ikzelf vind dit niet echt fijn. Andere mensen zijn hier wel voor te vinden, maar het is niet mijn ding.

Wat mij wel verrast heeft is dat deze glossjes niet plakkerig zijn en dit is zeker een pluspunt! De meeste goedkopere glossjes hebben dit wel.

Veel kleur geven de glossjes niet (het zijn dan ook glossjes) en ze zijn er in no time ook weer af. Jammer!

Blushing Nude







Raspberry




Nu, voor de prijs kunnen we zeker niet wakker liggen dat we een miskoop hebben gedaan want dit setje kost namelijk maar €0,79! Voor die prijs zijn ze zeker goed. De korte houdbaarheid, de geur en de tinteling op je lippen zal je er wel moeten bij nemen! Dit setje is perfect voor iemand die net begint met make-up. Deze lipglossjes zijn het voor mij niet echt. Ik heb zeker en vast al betere gebruikt.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Mooie glosjes! Fijn dat het niet plakkerig is. Daar heb ik echt een hekel aan haha

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)