Pieces - Nagellakjes

Vandaag heb ik nog eens een artikel voor jullie over nagellakjes! De laatste tijd gaat het meer over make-up in het algemeen en heb ik de lakjes wat opzij geschoven. De reden hiervan? Ik heb er echt teveel en heb dan ook een aantal lakjes weggedaan. Natuurlijk heb ik nu terug ruimte over en kan ik het niet laten om die leegte weer aan te vullen!

Ik zag bij de kledingwinkel ZEB deze nagellakjes van Pieces aan de kassa staan. Laat dit nu net de gevaarlijkste plek zijn om zulke spulletjes neer te zetten wanneer het druk is. Laat ik het dan maar op de verveling van het wachten steken, want ik nam 2 lakjes mee naar huis.

Ik kocht de kleurtjes Hot Pink en Purple Opulence. Een felle roze en paarse kleur. Ideaal voor deze zomer. Dan mogen het best wat fellere en vrolijke kleurtjes op de nagels zijn. 


Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze lakjes. Na de eerste nagel die ik lakte, was ik meteen verkocht. Het borsteltje is precies goed van formaat, en lakt je nagel in 2 stroken. Maar wat mij het meeste heeft verrast is de dekking van de lakjes.

Ik heb namelijk mijn nagels mooi kunnen lakken met maar 1 laagje! Hetgeen wat je dus ziet op de foto, is maar één laagje! Ook de kleurtjes zijn erg mooi! Zeker een nieuwe favoriet bij. Hieronder zie je de swatches van de lakjes...

Hot Pink






Purple Opulence 





Het beste aan dit alles is dat deze lakjes maar €3 per stuk kosten! Van een goede deal gesproken! Deze zijn natuurlijk ook verkrijgbaar bij de winkel Pieces zelf en niet alleen bij ZEB!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)