Opgemaakt/Empties #3

Ik heb weer een artikel voor jullie met de producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Ook geef ik er wat uitleg bij en mijn mening over wat ik van de producten vond. Let's Go!

Laten we beginnen met de douchegels want ik heb er wel een aantal.

Eerst en vooral deze douchegel van Tahiti. Deze douchegel bevat granaatappelpulp en ruikt heerlijk! Een heel erg zoete en zomerse geur. Echt een aanrader. 


Ook heb ik twee douchegels opgemaakt van The Body Shop. Als eerste deze Sweet lemon shower gel (250ml). Jammer genoeg is deze geur uit hun assortiment en kan je hem jammer genoeg niet meer kopen, gelukkig heb ik er nog enkele in voorraad staan. Echt een frisse citroengeur, mijn favoriet!




Ook maakte ik een grote fles van 500ml op met de geur Pink Grapefruit (pompelmoes), ook deze heeft een erf fruitige en frisse geur en ruikt ook heerlijk. Ideaal voor deze zomer! Deze grote flessen (met pomp) zijn enkel verkrijgbaar tijdens de solden. Dan sla ik er altijd een hele hoop op in voorraad, want dit komt veel goedkoper uit!



Ook maakte ik een klein flesje (100g/€7,60) op van Lush (hier te koop). Deze heet The Olive Branch. Meer uitleg hieronder:

De naam van The Olive Branch komt van een liedje van Madeleine Peyroux, Dance Me to the End of Love. Mark vond dit een mooi nummer en wilde een douchegel maken die hem hetzelfde warme, comfortabele gevoel geeft als dit liedje. The Olive Branch heeft een warme, beetje Mediterraanse touch, met olijfolie om je huid te verzachten, wijnbladeren, zeezout en het verse sap van mandarijntjes. (Sommigen hier vinden de originele versie van Leonard Cohen mooier, maar ieder z’n voorkeur).


Het laatste flesje douchegel is er eentje die ik opgemaakt heb op hotel. De geur was redelijk aangenaam, maar schuimen deed het niet echt. Mocht je deze kunnen kopen, ik zou het niet opnieuw halen, het was niet veel speciaals.



Om nog even bij het thema doucheproducten te blijven, maakte ik ook deze body scrub van The Body Shop op. Ook deze is van de sweet lemon lijn en is helaas niet meer verkrijgbaar. Heel erg jammer, want dit was echt een fijne en lekker geurende scrub.



Dan maakte ik ook nog een pakje scheermesjes op. Lekker basic!



En deze kleine droogshampoo van Batiste (XXL Volume). Een heel erg fijne droogshampoo. Hij laat wel een witte waas na, maar deze werkt ongelofelijk fijn en geeft veel volume aan je haar! Deze kreeg ik bij een Deauty box (hier te vinden).



Volgend product hoort eigenlijk ook bij de doucheproducten. Het is een Purifying foaming gel van het merk Lysalpha, maar je kan hem een beetje voor alles gebruiken. De dermatoloog schreef mij deze voor omdat ik een gevoelige huid heb. .

Je kan deze gebruiken als douchegel, als gezichtsreiniger en nog veel meer. Deze doet echt wonderen voor mijn huid en is geweldig voor mensen met exceem en acné! Gebruik deze op je rug, borst en gezicht en je acné verminderd echt goed! Ook heeft deze bijna geen geur. Prima voor mensen die graag producten zonder geur willen gebruiken.

Je kan deze krijgen bij de apotheek zonder voorschrift. Deze kost wel rond de €13, maar werkt perfect.



Ook zit er een lippenbalsem bij dit opgemaakt artikel deze maand. Deze keer eentje van Balmi. Helemaal opgemaakt is hij niet, maar het is zo onhandig om met je vinger het product eruit te prutsen.

De lippenbalsem is ook te vettig daarvoor, het zou een enorme smeerboel zijn. Deze lippenbalsem kan je krijgen bij de Douglas. Ideaal voor de winter, maar voor nu gebruik ik liever een lichte balsem.



Dan heb ik nog een product dat helemaal niet op is, maar wel over datum! Deze dagcrème van Eucerin was nog volledig dicht en toen ik hem voor de eerste maal gebruikte, had ik al meteen uitslag op mijn gezicht gekregen. Toen ik naar de datum keek, zag ik dat deze 2 maand over datum was! Jammer... Ik kreeg deze namelijk ook in een Deauty box (Artikel vindt je hier).



Nog een productje uit diezelfde Deauty box (hier)dat ik opmaakte is deze Deep Moisture Body Lotion van Neutrogena. Echt een heel fijn product. Dit merk is trouwens heel populair in Amerika qua verzorgingsproducten. Mocht er iemand weten waar je deze in de winkel hier kan kopen, let me know!

Ook probeerde ik deze 2 staaltjes uit. Ze zien er goed uit! Misschien even opzoeken in de winkel...


En als laatste een klein flesje shampoo van The Body Shop die ik bij een kerstcadeau kreeg van iemand. Deze komt uit hun Rainforest shine collectie en deze ruikt heerlijk! Een erg zachte geur! Deze is voor normaal tot droog haar. Je kan hier ook grotere flessen van kopen!


Dit waren de empties van deze keer! Tot de volgende...

xx Kimberley


Reacties

Anoniem zei…
Wat veel verzorgings producten! Die sweet lemon showergel lijkt erg lekker :) x
Ja, het is ook toevallig dat alles in één keer opgaat :) Maar die douchegel van The Body Shop gebruikt mijn vriend ook hoor! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)