NYX - Butterglosses

Jullie kregen al een lange tijd terug een blogpost te zien met enkele Butter glosses van het merk NYX. Ik ben zo fan van deze lipproductjes, maar je kan ze bij ons in België jammer genoeg niet vinden in de winkels. Telkens wanneer ik in Nederland kom, ga ik rechtstreeks naar de Douglas om mijn NYX verslaving aan te vullen.

Ik was onlangs in Utrecht en natuurlijk heb ik weer een enorme buit meegenomen naar huis waaronder deze 3 nieuwe Butter glosses. Deze keer kocht ik de kleurtjes BLG02 éclair, BLG04 merengue en BLG08 Apple strudel. Je zou van de namen alleen al zin krijgen in iets zoets.


Er zijn zoveel verschillende en mooie kleurtjes verkrijgbaar dat je niet kan kiezen. Het liefst van alles wil ik ze allemaal, maar er zijn er steeds zoveel uitverkocht! En met reden want dit zijn echt mooie glossjes.


De verpakkingen van deze productjes zijn simpel, maar oh zo makkelijk. De verpakking is helemaal in dezelfde kleur als die van de lipproductjes. Heel erg handig, want je vindt in een handomdraai het juiste kleurtje dat je nodig hebt.

Voor wie geen fan is van gewone lipgloss, niet getreurd, want deze zijn goed gepigmenteerd en lijken meer op een vloeibare lipstick. Kleven doen ze niet, en dat kan ik alleen maar toejuichen, want niks is zo vervelend dan haar dat kleeft in je lipgloss! Ook ruiken ze heerlijk naar vanille en ze zijn niet op dieren getest!

Hieronder vindt je de verschillende glossjes geswatched op mijn hand en lippen.

BLG02 éclair



De productjes hebben deze handige applicators. Je kan je lippen volledig inkleuren met maar één veeg! Voor een lipgloss blijven ze een aardige tijd op je lippen zitten, maar na een paar uurtjes zal je ze toch eens moeten bijwerken!




BLG04 merengue






BLG08 Apple strudel






Alle 3 de kleurtjes zijn even mooi en zijn heel erg geschikt voor deze lente/zomer! Wanneer ik de kans krijg koop ik er zeker opnieuw want dit zijn echt favorieten van mij!

Je kan deze krijgen bij de Douglasfilialen of via hun webshop voor €6,99 per stuk. Zeker een aanrader!

xx Kimberley
















Reacties

Anoniem zei…
Ze zijn wel mooi! Ik kwam ze laatst tegen, maar heb ze niet meegenomen. x
ah wat jammer! Volgende keer moet je ze zeker meenemen, ze zijn erg fijn en ruiken heerlijk :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)