MUA - Power Pout Colour Intense Tint & Balm

Toen ik laatst bij een Kruidvat was hier in Gent, herinnerde ik mij dat ze ook een schap hadden met MUA producten. Aangezien maar enkele Kruidvatfilialen dit merk verkopen was ik meteen enthousiast om er nog eens een kijkje te nemen, want ik had enkele productjes die ik nog op mijn verlanglijstje had staan.

Jammer genoeg sloeg mijn enthousiasme snel om, want toen ik naar het schap liep, zag ik dat alle productjes bijna allemaal waren uitverkocht! Ik keek eens rond naar de productjes die wel nog aanwezig waren en daartussen vond ik enkel deze Power pout colour intense tint & balms wel interessant. De andere productjes die er nog lagen had ik al of waren productjes die mij niet zo interessant leken voor mezelf.

Ik kocht in totaal 3 van deze lipproductjes en laat ze vandaag aan jullie zien. Van deze lijn er in totaal 6 verschillende kleurtjes beschikbaar. De kleurtjes die ik kocht zijn Rendevouz, Irreplaceable en Broken Hearted.


Qua verpakking zien deze er leuk uit voor een budgetmerk. De huls en dop hebben dezelfde kleur als het product zelf, handig wanneer je snel een kleurtje zoekt om mee te nemen, zo zie je goed de kleurtjes die je nodig hebt.

Aan de achterzijde zie je een zilveren dopje. Dit is het draaisysteem waarmee je meer product naar boven kan draaien, net zoals een gewone labello. De meeste chubby sticks hebben dit soort systeem, zodat je je potlood niet meer hoeft te scherpen!

De geur van de lipproductjes staat mij minder aan. Jammer genoeg hebben deze een muntgeur waar ik niet zo goed tegenkan. Ik krijg snel hoofdpijn van deze geur en kan zelf geen kauwgom met muntgeur of allerlei andere dingen die munt bevatten, verdragen. Dit is louter persoonlijk, iemand anders kan dit juist fijn vinden!

Hieronder zie je de verschillende kleurtjes die ik kocht...

Rendevouz 






Irreplaceable 






Broken Hearted





Ondanks de geur zijn dit erg fijne productjes. Ze zijn zo zacht als boter en brengen het product daardoor makkelijk aan op je lippen. Het zijn lip tints & balms, je mag dus geen super gepigmenteerde lipkleuren verwachten, maar niettemin hebben deze nog steeds een degelijke kleurpigmentatie. Lippenbalsems met een licht kleurtje dus!

Ideaal wanneer je wat kleur op je lippen wilt, maar niet wil overdrijven. Deze zijn handig voor in je tas te stoppen. Let wel op dat je deze niet op een te warme plaats bewaard want deze zullen snel smelten. Ook blijven ze niet de hele dag zitten en zullen ze na een hapje of drankje wel heraangebracht moeten worden, zoals bij een gewone lippenbalsem. Ze hebben ook nog eens een verzorgende werking, wat ook nog eens een pluspunt is! Gesprongen lippen? Geen probleem! Deze lipproductjes geven je lippen de verzorgende en voedende behandeling die ze nodig hebben.

Deze productjes kosten €4,50 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de grotere Kruidvatfilialen (lijst hiervan vindt je online) of via hun webshop.

xx Kimberley

Reacties

lovely collection :)

http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/
Delphine zei…
Ik denk dat we te veel verwend zijn met de HEMA balms want ik vind dit effect niet zo mooi. Ze zijn zo licht, terwijl ik het liever wat gepigmenteerder heb.
De HEMA lip balms zijn idd heel erg fijn, heb bijna alle kleurtjes :) En deze zijn idd een stuk minder gepigmenteerder, maar wel fijn op de dagen dat je enkel een licht kleurtje op je lippen wilt :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)