Max & More - 12 color oogschaduwpalletjes (Brown Eyes - Blue Eyes - Nude Eyes)

Ik denk dat er niet veel bloggers zijn die deze make-up palletjes van Max & More (huismerk Action) nog niet hebben uitgeprobeerd. De meningen over deze palletjes zijn verdeeld. De ene vindt deze palletjes geweldig, de andere is er niet over te spreken. Juist daarom wil ik ze vandaag ook even uittesten en zelf mijn mening aan jullie laten horen. Laten we ze inspecteren... 


Deze palletjes heten de 12 color oogschaduwpalletjes en ik kocht ze in 3 verschillende varianten. Er zijn er in totaal 4 verschillende verkrijgbaar, maar ééntje was uitverkocht, daarom dat ik deze nu even niet review. Ik kocht de palletjes Brown eyes, Blue Eyes en Nude Eyes.

Aangezien de palletjes spotgoedkoop zijn, verwacht ik er dan ook niet teveel van. Voor maar €0,79 per palletje, mag je dan ook niet verwachten dat je dezelfde kwaliteit hebt dan de duurdere make-up merken zoals Urban Decay. Maar goed, laten we ze testen, ik ben benieuwd!

Voor de meiden die geen producten willen gebruiken die op dieren zijn getest kan ik al gerust stellen, want deze producten zijn cruelty free :)!

Nude Eyes


De doosjes van de palletjes zijn simpel zwart van kleur en hebben een doorzichtig dekseltje. Let op wanneer je deze laat vallen, want ze zijn gegarandeerd stuk. Echt stevig zijn ze niet. Bij elk palletje krijg je een dubbelzijdige sponsapplicator, maar ik denk dat er bijna niemand deze nog gebruikt.

Er zitten zowel matte kleurtjes als shimmer kleurtjes in de verschillende palletjes, maar ik vrees ervoor dat de matte kleuren niet zichtbaar zullen zijn. En zoals je op de foto kan zien zijn deze inderdaad niet echt te zien. Jammer!

Dit nude palletje hebben ze echt wel letterlijk genomen. Een nude kleur zal je wel krijgen, maar het zal wel de kleur van je huid zijn die je zal zien, want pigment is er helaas niet aanwezig.


Blue Eyes


De kleuren van dit palletje zien er al iets beter uit, maar ook de bovenste rij is niet echt top! De groene kleurtjes kan je wel mee werken, maar al tijdens het blenden vervagen de kleuren al.


Brown Eyes


Dit palletje voor bruine ogen heeft al wat meer pigment. Ook zie je bij de 3de kleur een lichte fallout. Toch raar hoe de kleuren zoveel verschillen in pigmentatie terwijl het allemaal palletjes zijn van hetzelfde merk en lijn. Mocht je dit palletje alleen aangeschaft hebben, zou je je snel laten misleiden hebben en ervan uit zijn gegaan dat ze allemaal goed gepigmenteerd zijn, maar niks is minder waar!

Dit palletje is mijn favoriet van de 3. Niet alleen qua kleur, maar ook qua werking.


Ik ben helemaal niet onder de indruk van deze palletjes en begrijp niet waarom sommige mensen zo deze producten hypen. Bijna geen pigmentatie, fallout en de kleuren vervagen al tijdens het blenden! Ik weet dat ze maar €0,79, maar toch raad ik jullie deze af!

Hebben jullie deze al in huis en getest? Wat vinden jullie van deze palletjes?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)