MAC Lipliner - Soar (Gecombineerd met MAC lipstick Faux)

Ik denk dat iedereen wel bekend is met volgend product van MAC. Ik heb het over de Lip pencil in de kleur Soar. Jawel, het bekende lippotloodkleur van Kylie Jenner. Hij zou bij iedere huidskleur passen en zou geweldig staan. Ook ik kon het niet laten en heb er eentje mee naar huis genomen.

Ook zou deze heel goed passen bij de lipstick Faux van MAC. Toevallig had ik deze al in mijn collectie en wil ik deze twee productjes ook eens samen testen.


Zoals altijd heeft MAC de simpele zwarte verpakking, maar deze oogt wel professioneel. Aan het uiteinde van het doosje zie je de kleur en de naam van het product op de verpakking gedrukt. Wel handig als je ze in het doosje bewaard.


Ook op het potlood zelf zie je dezelfde kleur ook terug op het uiteinde.




Zo ziet de kleur eruit wanneer het op mijn hand is geswatched...


Een lipliner wordt voornamelijk gebruikt om je lippen te omranden. Vroeger gebruikten ze een lipliner op je lippen voller te doen lijken, maar tegenwoordig is dit niet meer zo. Tegenwoordig gebruiken we een lipliner om onze lippen volledig mee in te kleuren om onze lipstick langer te laten zitten.

Hieronder kan je de zien hoe ik eerst mijn lippen heb omrand met de lipliner.



Natuurlijk ben je niet verplicht om een lipstick te gebruiken. Je kan ook de lipliner gebruiken om je lippen in te kleuren. Wat je dan wel kan verwachten is dat het er te droog uitziet en wanneer je last hebt van velletjes op je lippen, kan dit enorm opvallen en ziet dit er niet mooi uit! Heb je dus last van droge lippen, raad ik dit af!


Natuurlijk kan je deze lipliner ook combineren met een lipstick. Dit is de veilige optie wanneer je last hebt van droge lippen en velletjes.

Hieronder heb ik de lipliner gebruikt om de rand van mijn lippen te contouren en ik heb MAC lipstick Faux gebruikt om mijn lippen in te kleuren. De lipliner zorgt ervoor dat de lipstick niet buiten de lijntjes komt en dus niet uitloopt, heel handig wanneer je een lipstick hebt met een erg zachte textuur die snel gaat 'glijden'. Het ziet er ook een stukje mooier uit qua kleur en met deze satin lipstick geef je een mooie glans aan je lippen.




Deze twee producten kan je zeker voor elke gelegenheid gebruiken en is zeker geschikt voor overdag. Ik ben heel erg fan van deze lipliner. Hij is zacht van textuur en brengt daardoor ook makkelijk aan, maar hij is ook niet te zacht waardoor hij van je lippen afglijdt. De meeste lipliners hebben een te harde punt, waardoor je je lippen ook pijn doet en er komt ook nauwelijks iets van kleur af, wat bij deze totaal niet het geval is!

Wanneer je bij MAC langsgaat, probeer deze zeker even uit! De lipsticks kosten €19 per stuk, de lipliner €15, wel wat aan de prijzige kant, maar ze zijn het meer dan waard! Ze zijn ook te koop via hun webshop, deze vindt je hier.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)