M.A.C Kwast 134 - Large Powder Brush

Ik was al een tijdje op zoek naar een perfecte poederkwast. Diegene die ik nu gebruik begint zijn haartjes te verliezen en dat is best onprettig wanneer je je make-up doet en de haartjes in je foundation blijven kleven terwijl je aan het afpoederen bent.


Na een tijdje rondkijken en enkele adviezen later, besloot ik om deze poederkwast van MAC aan te schaffen. Deze heeft de nummer 134 en heet Large Powder Brush. Waar ik echter niet op had gelet was de prijs! Toen ik afrekende aan de kassa, kreeg ik het mooie getal van €57 gepresenteerd! Met een ongerust hart betaalde ik de rekening en probeerde deze thuis voor jullie uit...


Het is een extra grote peddelvormige kwast met een zachte, afgeronde punt. Deze is gemaakt uit 100 % natuurlijke vezels waardoor je een feilloze applicatie hebt wanneer je je poeder aanbrengt. De haartjes zijn heel erg stevig en houden de poeder goed vast. Echt een heel fijne kwast, maar dat mag 
natuurlijk wel voor deze prijs.





Ook al is het een fijne kwast, ik denk niet dat ik heb opnieuw zou kopen mocht ik de prijs geweten hebben. Natuurlijk ligt het aan mij en moest ik om de prijs gevraagd hebben en kon ik uiteindelijk ook van nee hebben gezegd aan de kassa, maar mijn nieuwsgierigheid naar de werking was te groot! Hij werkt prima, maar €57 voor een kwast is toch wel erg veel. Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)