Lush - Feeling younger skin tint

Wanneer ik aan Lush denk, denk ik aan bruisballen, bubble bars en lekkere zeepjes! Daar heb ik er ongetwijfeld al genoeg van geprobeerd. Waar ik nog niet zo goed bekend mee ben is hun make-up en gezichtsverzorging.

Aangezien de Lush producten niet zo lang houdbaar zijn, omdat ze geen bewaarmiddelen bevatten, wil ik er ook niet al te veel geld aan uitgeven.
Waar ik echter helemaal weg van ben zijn highlighters, maar op sommige dagen heb je liever geen make-up op. Toch wil ik een glowy huid zonder een heleboel make-up te dragen. En laat ik nu net zoiets ontdekt hebben!

Dit is de Feeling younger skin tint van Lush. Dit is een schitterende crème waarmee je je huid extra kan laten stralen door de reflecterende pigmenten die in het product verwerkt zitten! Hoe leuk is dit!


Het product is op dezelfde wijze verpakt als de lipscrubs van Lush. Dit is een klein glazen potje met een handige draaidop. Jammer genoeg zou ik dit product liever in een knijptube gehad hebben, kwestie van hygiënischer te werken. In totaal zit er zo een 20g aan product in dit potje! Daar kan je al een tijdje mee verder.

Wanneer je graag de ingrediëntenlijst wil doornemen, kan je deze hier vinden. Natuurlijk is ook dit product niet getest op dieren, wat het nog leuker maakt om te gebruiken.




Maar hoe gebruik je dit dan? Meng een klein beetje van deze skin tint door je favoriete moisturiser of colour supplement. Of breng een dun laagje aan over je moisturiser, zoals je een highlighter zou aanbrengen. Zoals je zelf wilt natuurlijk.

Door de lichtreflecterende eigenschappen geeft het je huid extra glans en die mooie natuurlijke glow, zonder make-up te dragen! Wil je toch een natuurlijke look en een klein beetje make-up? Gewoon wat mascara op je wimpers, een leuke lipkleur en je bent klaar!


Je kan deze net zoals een highlighter aanbrengen op je wenkbrauwbot, jukbeenderen, oogleden en cupidoboog. Kortom, overal waar je een mooie glow wilt creëren. Je kan zelf een klein beetje onder je ogen aanbrengen, zo verminderd het effect van donkere kringen!

Zoals je kan zien, ziet het product er net uit als een witte crème.


Wanneer je deze opsmeert is deze dan ook super gepigmenteerd!


En wanneer je hem verder in de huid insmeert merk je dat de witte kleur afneemt en plaatsmaakt voor een mooie glow met gouden glans. Erg mooi dit.


Zoals je kan zien is het niet erg meer wanneer deze mooi in de huid is ingewerkt. Het laat een erg mooie natuurlijke finish achter.


Hieronder zie je het product aangebracht samen met mijn moisturizer. Je ziet een mooie subtiele glans die je wat gezonder doet lijken! Ideaal voor die dagen wanneer je niet zo fit bent en er toch zo wilt uitzien. Een erg fijn product!


Voor wie er interesse naar heeft, ik kocht dit product voor €14,95 bij het Lush filiaal in Gent. Ze zijn ook online te koop. Een echte aanrader dit!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)