Affectionate Love - Blue Diamond Moisture Long Lasting Lipstick

Het tweede product dat ik van de webshop BornPrettyStore mocht ontvangen is deze lipstick. Deze is van het merk Affectionate Love, en heet de Blue Diamond Moisture Long Lasting Lipstick.


Eerst en vooral, hoe leuk is deze verpakking?! De huls heeft een turkooise kleur met daarop het logo geprint. Op de dop vindt je een plastic 'diamant'. Een erg leuk detail! Op de onderkant vindt je de nummer van het kleur. De nummer die ik heb gekregen is nummer 8. De sticker hiervan heeft een holographic print. Het zit hem allemaal in de details!



In totaal zijn er 3 verschillende kleurtjes beschikbaar. Ik kreeg de lichtste kleur van de 3. Deze lipstick heeft een zalmroze kleur en past perfect bij de lente. De lipsticks zouden langhoudend moeten zijn, maar ik ben bang dat deze niet zo lang blijven zitten.

De lipsticks zijn boterzacht en brengen makkelijk aan, maar doordat ze te zacht van textuur zijn, glijden ze ook makkelijker van je lippen af. De kleur en pigmentatie zijn super mooi en ze zijn zacht van textuur met een mooie glans, maar jammer genoeg is de houdbaarheid niet zo lang.



Geswatched op mijn hand ziet de kleur er zo uit... Prachtige kleur!


Zo ziet de lipstick eruit op je lippen.

 

Ondanks de korte houdbaarheid op je lippen, kan ik je deze toch aanraden aangezien deze erg goedkoop zijn. Voor $3,99 (€3,56) per stuk heb je deze lipsticks in huis! Neem zeker eens een kijkje op hun webshop!

Natuurlijk heb ik ook voor jullie een kortingscode: KBYH10 
Met deze code krijgen jullie 10% korting op jullie volledige bestelling (niet geldig op producten met al een korting!). Op mijn beginpagina (in de sidebar) vindt je de link om naartoe te klikken!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)