Essence - Super-soft & Longlasting Eyeshadows with hair ties

Wanneer ik deze week in de Kruidvat in de schappen van Essence aan het neuzen was, zag ik daar deze rare doosjes. Eerst dacht ik dat het de verpakking zelf was, maar later zag ik dat het een elastiekje was die eromheen zat! Dit zijn de Super-soft & longlasting oogschaduwdoosjes met haarelastiekjes. Leuk gevonden!


Er zijn een heleboel kleurtjes verkrijgbaar en ik koos deze 4 kleurtjes die mij het meeste aantrokken. Eerlijk gezegd vind ik het wel leuk dat ze er eens iets extra met hun productjes doen, maar ik heb al eerder zulke elastiekjes geprobeerd in mijn haar en ik vind ze voor geen meter werken. Ik heb redelijk lang, dik en stevig haar en heb meer dan één elastiekje nodig om mijn haar samen te houden.

Voor iemand anders kunnen ze misschien prima werken, maar voor mij doen ze het niet! Ik gebruik deze nu aan mijn sleutelbos :).



Ik kocht de kleurtjes 04 I'm Blushing, 06 Pippa Mint, 08 Apricotta en 18 All I need. 

Toen ik de kleurtjes voor het eerst swatchte, viel me direct op hoe zacht ze wel zijn. Ze voelen aan als fluweel en zijn heel erg goed gepigmenteerd. Ook geswatched op mijn hand blijven ze mooi hun kleur behouden. Ik heb deze oogschaduwkleurtjes erg onderschat, ze zijn heel erg goed!

De verpakkingen zelf vind ik wat onhandig, dus heb ik de pans uit de doosjes gehaald en in mijn Z-palette gestoken, zo heb ik geen losse oogschaduwdoosjes rond liggen in mijn collectie. Ze gaan er trouwens heel erg snel uit. Steek een klein naaldje tussen de rand van het doosje en de oogschaduw en ze komen zo los!

08 Apricotta





18 All I Need





06 Pippa Mint





04 I'm Blushing





Ik betaalde voor deze oogschaduwdoosjes maar €1 per stuk! Hoe gek is dit? Wil je oogschaduwkleurtjes die betaalbaar zijn en goed werken?! Sla snel je slag en ga ze halen bij Kruidvat! Echt aanraders deze doosjes! Deze zijn nu verkrijgbaar.

xx Kimberley

Reacties

SheelaWorld zei…
Het doosje is erg apart met die ring, wel mooie kleurtjes!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)