Smashbox - Be legendary Lipgloss - Coquette

Ik deed bij de Douglas in Utrecht (Nederland) een heel erg leuke ontdekking, namelijk een make-up schap van Smashbox! Ik wist helemaal niet dat Douglas dit merk verkocht. Blij als een klein kind en enkele swatches later ging ik naar huis met enkele spulletjes. Eén daarvan is deze Be Legendary lipgloss in de kleur Coquette


De verpakking ziet er mooi en luxe uit. Ik wordt erg blij van dit barbieroze kleurtje! En het past ook nog eens goed bij de zwarte verpakking.


Als je het doosje openmaakt zie je een leuke tip aan de binnenkant. Leuk!


En zo ziet de lipgloss zelf eruit. De verpakking is erg mooi, een zwarte dop en een vierkanten transparante verpakking! Zo zie je makkelijk de kleur en hoeveel product er nog in de huls zit. De De kleur in de tube komt wel niet overeen met de kleur die op het doosje te zien is!




De applicator is heel erg fijn. Hij is heel erg plat en vergemakkelijkt het aanbrengen. Je kan in één keer je lipgloss perfect aanbrengen.


Wanneer ik de kleur op mijn hand swatch zie je een mooie lichte roze kleur met een koele ondertoon. Een barbiekleurtje dus! De lipgloss bevat geen glitters maar heeft nog steeds een heel erg mooie glans.


Wanneer aangebracht op mijn lippen voelt de gloss heel erg prettig aan. Hij is mooi gepigmenteerd voor een lipgloss, kleeft niet en ruikt ook niet onaangenaam. Heel erg gepigmenteerd zoals een liptint is hij niet, maar er komt toch een licht kleurtje vanaf.


Ook de prijs van deze lipgloss is best luxueus! Ik betaalde maar liefst €22,50 voor deze lipgloss. Ik vind het wel redelijk duur voor wat de lipgloss maar is en doet. Hij werkt goed, maar de prijs is ietwat té voor mij. Ik heb lipglossjes die even goed werken en eruit zien, maar die misschien maar €12 kosten!

Deze lipglossjes zijn in 16 verschillende kleurtjes verkrijgbaar. Zowel nude kleurtjes als felle roze kleuren. Hij werkt fijn, maar voor die prijs zou ik ze niet opnieuw kopen! Ik zou dan eerder gaan voor eentje van M.A.C!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)