L.A. Girl - Beauty Brick Oogschaduwpalette - NUDES

Ik liet jullie al eerder een soortgelijke oogschaduwpalette zien (blogpost vindt je hier). Deze keer geen palette met neonkleurtjes, maar met nude kleurtjes. Deze Beauty Brick oogschaduwpalettes van L.A. Girl zijn nog maar net aan het assortiment toegevoegd en zijn alvast een favoriet. Laten we kijken hoe deze palette met nude kleurtjes het doet...


Zoals de andere palette heeft deze een zwarte verpakking met een klein strookje waardoor je de kleurtjes kan zien zitten. Wel origineel want ik heb nog geen andere palettes gezien met zulke verpakkingen.

In totaal zitten er 12 verschillende oogschaduwkleurtjes in de palette waarvan 3 matte kleurtjes en 9 shimmer en metallic kleurtjes. De palette is heel erg veelzijdig en je kan er zeker en vast heel erg mooie looks mee maken.

Qua kleurtjes doet deze palette mij heel erg denken aan de Urban Decay - Naked 3 palette omdat er heel veel roze kleurtjes inzitten. Heel erg mooi!


Ook bij deze palette zit er een dubbelzijdige oogschaduwkwast met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een klein plat oogschaduwkwastje. Ik gebruik deze nooit, ik vind mijn eigen kwasten van Sigma beter werken!



De kleurtjes zelf zijn heel erg zacht van textuur. Ook zijn ze heel goed gepigmenteerd en passen ze heel erg mooi bij elkaar. Wanneer ik de kleurtjes swatch heb ik bij sommige kleurtjes (vooral de matte kleuren) wel een beetje fallout, maar dit valt bijna niet op. Echt een leuke palette voor dit voorjaar! Is de Naked 3 palette voor jou iets te duur? Dan kan ik jullie deze zeker en vast aanraden!


Deze palette en nog 3 andere varianten zijn te koop voor €9.99 per stuk via deze webshop van The Makupspot! Er is ook nog een Smoky variant verkrijgbaar, maar ik draag bijna nooit donkere kleuren, daarom heb ik hem ook niet gekocht.

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Deze staat nog op mijn verlanglijstje! x
Es zei…
Wauw, dat ziet er heel mooi uit! X
Oei wat een prachtig exemplaar. <3

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)