L.A Colors - 30 Color Eyeshadow Palette - Back to Basics

Deze palette van L.A. Colors kocht ik enkel en alleen voor het uitzicht. Toen ik deze zag op de webshop van Makeupspot was ik meteen verkocht. Er zitten heel wat mooie kleurtjes in deze palette die ideaal zijn voor dit voorjaar en de zomer. Ik wordt al helemaal vrolijk als ik naar deze palette kijk. Deze heet de 30 Color Eyeshadow Palette - Back to basics.


Laten we beginnen met de verpakking. Deze palette heeft een witte plastic achterkant met een doorzichtig deksel bovenaan. Je kan de kleurtjes heel erg goed zien zitten, maar jammer genoeg is deze verpakking totaal niet stevig. Wanneer je deze zou laten vallen is het best mogelijk dat alle kleurtjes op slag kapot zijn. Geen palette om mee te reizen dus!

Er zit geen spiegel in de palette verwerkt, maar je krijgt er wel een dubbelzijdige sponsapplicator bij, die ik toch nooit gebruik aangezien ze voor mij echt niet werken.

De binnenkant is heel leuk gedaan. Het lijkt net of er 6 kleine oogschaduwdoosjes in één palette zijn verwerkt. In totaal zitten er 30 kleurtjes in de palette en ze zijn allemaal glanzend van kleur. Jammer want er zit geen enkele matte kleur bij zodat je wat kan afwisselen. Hou je niet zo van shimmery kleurtjes, dan is deze niet echt iets voor jou.


Qua pigmentatie zijn de kleurtjes prima om mee te werken. De ene kleur is al meer gepigmenteerd dan de andere maar je kan er zeker en vast mooie looks mee maken. Ik zal de felle kleurtjes meer gebruiken in de crease om mee te blenden deze zomer, om je look een speelse touch te geven.

De donkerpaarse kleur uit het palette is echt prachtig! Er zitten echt veel verschillende kleurtjes in, wat ik erg apprecieer. Een leuk palette om mee te spelen! Wanneer je de lichte kleurtjes gebruikt zal je zien dat ze niet zo veel pigment bevatten, maar met een oogschaduwbasis eronder te dragen kan je dit probleem al snel oplossen.

Wat ik ook heb ondervonden is dat sommige kleurtjes een lichte fallout kunnen hebben, let dus op dat je niet te hard met je kwast in de kleurtjes duwt en tik heel goed af alvorens aan te brengen.

Hieronder enkele kleurtjes geswatched.


De palette is verkrijgbaar via de webshop Makeupspot voor €13,95. Een beetje prijzig voor de matige kwaliteit, dat wel. Rond de €10 was een meer schappelijkere prijs geweest. Er is ook een andere variant verkrijgbaar met allemaal donkere kleurtjes voor wie dit liever heeft.

xx Kimberley

Reacties

Ohh wat een mooi pallet! Ik ben alleen niet echt dol op webshop kopen :)
Ik bestel regelmatig bij deze webshop en ze zijn heel erg betrouwbaar :) Je krijgt een track & trace code en zo kan je altijd zien waar je pakketje zich bevindt enzo :)

xx Kimberley

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)