Hema - Easy Shine Lip Balms

De Matt Lip Balms van de Hema zijn momenteel heel erg populair (review vindt je hier). Wanneer ik deze ging halen zag ik ook dat ze ook nog een andere lijn verkopen, namelijk de Easy Shine Lipbalms. Aangezien de meeste kleurtjes uitverkocht waren, kon ik er nog 2 bemachtigen om te reviewen. Ik kocht de kleurtjes 05 en 07 en laat ze vandaag aan jullie zien.


Let op wanneer je op zoek bent naar de Matte versies, want de verpakkingen lijken heel erg op elkaar. Bij de shine versies heb je onderaan een blinkende rand waarop staat Shine. De matte hebben een gewone witte rand met Matt op!


De verpakkingen van deze lip balms zijn simpel zwart met witte opdruk, maar zien er wel leuk uit. Wat ik zo goed vindt aan deze verpakking is dat de dop en het uiteinde dezelfde kleur hebben als het product, zo vindt je de kleuren makkelijker terug in je make-up collectie.

Met het handige draaisysteem aan de achterkant van de verpakking hoef je je lip balms niet te scherpen. Gewoon even draaien en er komt een stukje nieuw product tevoorschijn!


Beide lip balms zijn heel erg zacht van textuur en bevatten natuurlijk veel glans. Ze voelen aan als boter op je lippen en brengen heel erg makkelijk aan. Ook ruiken ze heerlijk naar snoep, net als de matte lip balms.

Jammer genoeg blijven ze niet zo lang zitten. Na een drankje op hapje is de kleur en glans al snel verdwenen. Neem hem dus zeker mee onderweg om even bij te stiften als je de hele dag weg bent.
Ze zijn goed gepigmenteerd en glanzen enorm (het zijn daarom ook shine lip balms), erg mooie productjes.

Let op dat je ze niet op een te warme plaats bewaard, want ik heb al ondervonden dat ze heel snel 'smelten' en dan is het een serieuze smeerboel. Ik zou ze niet echt aanraden om mee te nemen in de zon.

05






07





Je kan deze lip balms kopen in alle Hema filialen. Ze kosten €3.50 per stuk, net zoals de matte versies.

Echte aanraders! Hoewel ik liever de matte versies heb, zijn deze ook goed.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)