Essence - Longlasting Lipsticks

De laatste tijd heb ik het meer en meer voor de lipsticks. Mijn collectie is al  aardig gegroeid en ook deze keer heb ik er 3 nieuwe gehaald. Essence heeft deze Longlasting Lipsticks in hun schappen liggen en ik kocht er 3 om te reviewen. Hier zijn ze ...


De verpakkingen van deze lipsticks zijn mat zwart en hebben in het midden een randje met de kleur van de lipstick. Ook aan de onderkant van de lipstick staat de naam en de kleur op het stickertje. Handig wanneer je je lipsticks rechtopstaand bewaard. Zo vindt je de kleur makkelijker terug.

Wat mij ook heel erg opvalt is hoe licht deze lipsticks zijn. Je voelt bijna niet dat je iets in je handen hebt.


Ik kocht de kleurtjes 06 Barely There!, 07 Natural Beauty en 13 Love Me.

Wanneer ik de lipsticks op mijn hand swatch, voelen ze heel erg zacht aan qua textuur. Ook zijn ze mooi gepigmenteerd en bevatten ze een mooie glans. Eenmaal aangebracht op de lippen voelen ze nog steeds heel erg zacht aan. Ze glijden heel erg makkelijk en brengen heel erg snel aan op die manier.

Ook blijven ze een aardig tijdje op je lippen zitten. Een hele dag zullen ze niet blijven zitten, maar ik doe er toch een uurtje of drie mee! Ook na een hapje en drankje vervagen ze wat en geven ze wat af, je zal ze dus af en toe eens moeten bij stiften!

06 Barely There!





07 Natural Beauty 




13 Love Me




Je kan deze lipsticks verkrijgen bij Kruidvat in België en bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland. Deze kosten €2,39 per stuk, een heel erg goede prijs! Er zijn nog meerdere kleurtjes verkrijgbaar in de Essence schappen.

xx Kimberley



Reacties

SheelaWorld zei…
Het zijn alle drie hele mooie subtiele kleurtjes
Unknown zei…
Mooie kleuren! Echte kleurtjes die elke dag wel kunnen.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)