Rimmel - Rita Ora Colourfest Nagellakjes

Rimmel is opnieuw een samenwerking aangegaan met de bekende zangeres Rita Ora. Dit is namelijk al de 2de keer dat ze voor dit make-up merk een nagellak collectie mag ontwerpen. Zoals we van haar gewend zijn zijn het opnieuw kleurrijke lakjes geworden. Het kiezen was moeilijk, maar ik ben uiteindelijk voor 4 kleurtjes gezwicht.

In totaal zijn er 12 kleurtjes nagellak beschikbaar, maar ook 6 lipproductjes. Deze heb ik echter niet zien liggen in de rekken, deze zoek ik later nog eens!

Ik kocht de kleurtjes Oragina, Sweet Retreat, Neon Fest en Glaston-berry. Heel erg mooie kleurtjes voor deze Lente/Zomer.





De lakjes hebben een heel erg handig kwastje. Aangezien het een breed kwastje is, kan je perfect je nagels lakken in 2 keer. Qua dekking zijn ze ook heel erg fijn. Je kan je nagels al goed bedekken met één laagje, maar met een 2de laagje erboven (wanneer het eerste droog is) zijn ze perfect gelakt!

Wat een goede lakjes! De textuur is prima, ze lakken makkelijk en snel en ze drogen ook in een mum van tijd. Ook blijven ze een dagje of 3 op je nagels zitten.


Hieronder zie je de verschillende kleurtjes op mijn nagels geswatched. Op elke foto draag ik telkens 2 laagjes nagellak op mijn nagels.

413 Oragina








270 Sweet Retreat






322 Neon Fest






300 Glaston-berry




Deze lakjes zijn te koop voor €3,99 per stuk. Echt een hele goede prijs voor zulke goede lakjes! Zeker een aanrader wanneer je ze ziet liggen.

xx Kimberley

Reacties

Melissa zei…
Erg mooie kleurtjes, perfect voor de lente!
x
Vanessa zei…
Wauw, wat een mooie kleurtjes voor de lente en zomer! Trouwens leuk om een Belgische blogger tegen te komen :)
Ja, Belgische bloggers zien we hier niet veel hé, het is meer in Nederland te doen ;)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)