Opgemaakt/Empties #2

Ik heb vandaag voor jullie opnieuw een artikel met de producten die ik de laatste tijd heb opgebruikt. Ook zitten er een aantal productjes bij die niet meer goed waren en die niet op zijn gebruikt, maar ik gooi alles samen in één artikel.

Eerst en vooral heb ik een pakje met verzachtende reinigingsdoekjes opgemaakt. Deze doekjes van Nivea doen heel goed hun werk en werken inderdaad heel verzachtend aangezien er amandelolie in zit. Ik heb een huid die snel reageert op verschillende doekjes, maar bij deze heb ik helemaal geen problemen. Ze zijn ook voor de droge of gevoelige huid en zijn dermatologisch getest. Ze verwijderen ook waterproof make-up, heel handig voor op reis. Er zitten in totaal 25 doekjes in een verpakking. Ik ben al bezig aan een tweede pak van deze doekjes, zo goed zijn ze!



Ook heb ik 2 tubes tandpasta om jullie te tonen. De tandpasta van Signal is mijn favoriet die ik vroeger veel gebruikte, maar ik kon deze niet meer vinden. Ik heb hem onlangs in een andere winkel gevonden en sindsdien gebruik ik deze opnieuw.

Voor ik mijn Signal tandpasta terug vond, wou ik voorlopig eens een andere proberen, maar deze heb ik na één keer ruiken niet meer aangeraakt. Ik heb het over de Oral-b pro-expert tandpasta met extra frisse munt. Ik kan heel erg slecht tegen de geur van munt en deze tandpasta was een beetje teveel van het goede. Ik had namelijk niet gezien dat er extra munt opstond (aangezien het heel erg klein in een hoekje staat gedrukt). Voor wie het product Reflex spray kent voor je spieren, deze ruikt er precies naar. Van de geur alleen al werd ik ziek. Mijn vriend heeft hem dan maar verder opgebruikt aangezien hij graag munt ruikt. Deze is dus zeker niks voor mij!




Dan opnieuw 2 doucheproducten van The Body Shop. Ik had met kerst een hele voorraad met de kerstgeuren opgeslaan bij TBS aangezien deze maar een bepaalde tijd worden verkocht. Aangezien het lente wordt, wil ik deze kerstgeurtjes opgebruiken en plaats maken voor de wat frissere geurtjes.

Ik maakte een fles Frosted Cranberry douchegel van 250ml op en een fles Early-harvest Raspberry op van 250ml. Ik weet niet of deze met Raspberry nog wordt verkocht met bepaalde periodes (deze is niet van de kerstcollectie, maar vindt deze ook niet altijd terug). Ik koop deze Raspberry variant niet meer opnieuw denk ik aangezien de geur toch niet iets voor mij is.




Ook gebruikte ik afgelopen tijd 2 bruisballen van Lush. Ik gebruikte de bruisballen Dragons Egg en Avobath. Heel erg lekker deze!



Nog een doucheproduct dat ik opgebruikte was deze van Kneipp met Eucalyptusgeur. Deze gebruik ik wanneer ik verkouden ben om mijn luchtwegen een beetje open te zetten. Een heel effectief product dit!


Nog twee productjes van The Body Shop kerstcollectie zijn deze Body Butter en Handcrème van hun Glazed Apple Limited editie lijn. Heeeeerlijk zijn deze! De geur alleen al! Van mij mogen ze deze in hun vaste assortiment plaatsen en de citroengeur ook terugbrengen!



Het volgende product dat ik opmaakte zullen jullie nog veel voorbij zien passeren. Deze shampoo kreeg ik namelijk door mijn dermatoloog aanbevolen. Aangezien ik veel last heb van eczeem en dit ook op mijn hoofdhuid zit heb ik veel last van een droge huid en krijg ik natuurlijk veel last van roos die gepaard gaat met heel wat jeuk. Ik kreeg daarom deze shampoo van het merk Ducray (verkrijgbaar bij de apotheek) en heet KelualDs. 

Sinds ik dit product gebruik gaat het al heel wat beter met mijn huid en heb ik minder last van roos. Het is wel wat aan de prijzige kant. Ik betaal voor een flesje van 100 ml €13. Maar zo lang het me helpt, zal ik dit blijven gebruiken!



Volgende 2 doucheproductjes kreeg ik opgestuurd bij 2 verschillende Deauty Boxen. Voor meer info kan je hier en hier kijken. Beiden heel erg fijn, vooral die van Eucerin!



Ook heb ik één van mijn favoriete lippenbalsems opgebruikt, namelijk deze van EOS met vanillegeur! Deze ruikt heel erg lekker en verzorgt je lippen heel goed zonder vettig te zijn! Echt een aanrader.



Hieronder nog enkele productjes die niet zijn opgemaakt, maar die niet goed meer zijn.

Deze Tea Tree water van Lush lag al een tijdje in mijn lade en heb hem nooit echt goed gebruikt. Ik doe hem nu weg omdat de houdbaarheidsdatum verlopen is. Aangezien Lush geen bewaarmiddelen gebruikt, gaan hun productjes ook snel kapot, daarom dat ik nooit veel producten van Lush ineens koop, omdat hun houdbaarheidsdatum niet lang is. Overigens wel fijne producten!



Deze blush van Catrice lag ook al een tijdje onaangeraakt in mijn kast en wanneer ik ze wou gebruiken, zag deze er zo uit... Of hij nog goed is weet ik niet, maar ik ga hem niet meer gebruiken. Aangezien ik snel last heb van irritaties ga ik het me niet riskeren!



Hetzelfde probleem met deze lipproductjes. Echt goed zien ze er niet meer uit en er komt geen kleur meer af en er zit een rare, witte substantie op. Deze gaan ook de vuilbak in!




Dit was het voor deze keer. Tot de volgende :)

xxKimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)