M.A.C - Honeylove (matte) Lipstick

Het is weer zover! Ik heb de M.A.C counter nog eens bezocht afgelopen weekend en natuurlijk heb ik enkele spulletjes gekocht waaronder deze lipstick. Jullie weten alvast wel al dat ik gek ben op nude kleurtjes en ik heb er met deze lipstick opnieuw eentje toegevoegd aan mijn collectie.



Ik kocht namelijk de lipstick Honeylove, een mooie bruine kleur. Je kan hem beter omschrijven als een medium beige kleur met een beetje rood erin. Het is een matte lipstick, dus je zal geen glans bespeuren! Deze lipstick is echt het perfecte nude kleurtje! Het is niet zodanig nude dat je eruit gaat zien als een zombie, want sommige nudes kunnen op een lichte huidskleur erg raar overkomen. Maar bij deze is dit zeker niet het geval.


Zoals altijd heeft ook deze lipstick de standaard zwarte huls. Deze lipsticks lijken net op kogels.



En hier heb je de mooie kleur. De lipsticks van M.A.C zijn heel erg gepigmenteerd, blijven super lang zitten en brengen heel makkelijk aan. Ze zijn het laatste jaar echt een favoriet geworden bij mij.



Swatches



Deze lipstick en nog vele andere kleurtjes zijn te koop bij de M.A.C counters of online via hun webshop en kosten €19 per stuk. Prijzig, maar echt de beste!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)