Gosh - 9 Shades Shadow Collections

Wanneer ik bij Kruidvat aan het rondneuzen was zag ik bij de schappen van het make-up merk Gosh deze oogschaduwdoosjes liggen. Er waren in totaal 3 verschillende varianten en natuurlijk kon ik weer niet kiezen en kocht ik ze alle 3. Deze heten de 9 Shades shadow collections.

De doosjes hebben de namen:
001 To enjoy in New York
002 To have fun with in LA
003 To play with in Vegas

Ik zag de kleurtjes op de doosjes staan en vond ze allemaal even mooi. Een fel palletje heb ik niet echt in mijn collectie liggen, daarom nam ik die ook mee. En natuurlijk moet ik ook altijd een palletje kopen waar er nude kleurtjes in zitten, daar heb ik echt een zwak voor.

Wanneer ik de kleurtjes voor het eerst zag wanneer ik de palette opendeed, zagen ze er op het eerste zicht heel erg mooi en gepigmenteerd uit, vooral de felle kleurtjes. Ik begon enthousiast te swatchen, maar jammer genoeg zijn ze niet zo gepigmenteerd als ze eruit zien. Ik had ze een stuk gepigmenteerder voorgesteld!

001 To enjoy in New York




De doosjes van de palletjes zien er zo uit. Volledig matzwart met het zwarte Gosh logo. Bij elk doosje krijg je een redelijk groot spiegeltje. Kwastjes zitten er niet bij.








De kleurtjes van de eerste rij hebben heel lichte kleurtjes, maar zijn wel nog heel goed gepigmenteerd.



De kleurtjes van de 2de en 3de rij wat minder. Namen kan ik jullie niet geven want ze hebben er jammer genoeg geen.




002 To have fun with in LA








 003 To play with in Vegas








De felle kleurtjes zijn het minst gepigmenteerd, wel jammer! Ik merk ook bij de felle kleurtjes dat ze wat last hebben van fallout. Mijn mening is een beetje verdeeld over deze palletjes. De ene kleurtjes zijn wel goed gepigmenteerd, de andere wat minder. Wel kan je ze gebruiken om een mooie look mee te maken, je zal ze dus in een paar laagjes moeten aanbrengen, wil je wat pigmentatie zien.

Wat me wel een beetje stoort aan deze doosjes is dat de kleurtjes gelijk lopen met elkaar en heel dicht op elkaar in het doosje zitten met een hele dunne rand. Wanneer je een kleurtje swatched, zit je namelijk al in het andere kleurtje en de kleurtjes mengen zich met elkaar. Want niet erg handig is.

Wat meer pigmentatie en een andere indeling qua vakjes en ik ben tevreden! 


Ik vind dat deze palletjes wel een beetje te duur zijn voor hun matige kwaliteit. Voor een doosje betaal je €12,99, terwijl je voor een geweldig gepigmenteerd palette van Sleek of Makeup Revolution maar €9,99 betaald. De prijs mocht wat lager oftewel de pigmentatie beter!

Ik zou ze niet zozeer aanraden voor deze prijs, maar je kan er wel mee werken mocht je ze willen kopen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)