Essence Longlasting Lipsticks Nude

Essence heeft vijf nieuwe nude lipsticks toegevoegd aan het vaste assortiment. En dat heb ik geweten! Ik ben heel erg fan van nude lipkleuren en natuurlijk wou ik ze ook proberen. Ik heb ze in de winkel geswatched en heb 3 kleurtjes gekocht. Deze Longlasting Lipsticks zijn zeker en vast een musthave!


De verpakkingen van deze lipsticks zijn niet zoals we gewend zijn. Deze keer niet de saaie zwarte verpakkingen, maar elke huls heeft zijn eigen kleur. Hoe leuk en handig!


Wanneer ik ze aanbreng op mijn lippen voelen ze heel erg zacht aan, precies boter! Heel erg fijne textuur hebben ze. Ook zijn ze heel goed dekkend, zeker voor nude kleurtjes! Ze hebben een mooie glans en staan zeker bij iedereen heel erg mooi, vooral bij meiden met een lichte huidskleur. 

Doordat ze zo zacht van textuur zijn houden ze jammer genoeg niet zo lang. Ze blijven maar een uurtje of 2 op je lippen zitten. Na een maaltijd of wat drinken gaan ze snel slijten, maar je mag natuurlijk voor een budgetmerk niet te veel verwachten. Voor de prijs zijn ze prima! 


02 Porcelain Doll

Deze lipstick met beigetint is heel erg mooi.






03 Come Naturally

Deze lipstick is iets paarser van kleur, maar ook heel erg mooi.





05 Cool Nude

Deze laatste lipstick is beslist mijn favoriet! Echt een heel erg mooie kleur.





De lipsticks kosten elk €2,39 per stuk. Je kan ze vinden bij Kruidvat in België en bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland. Echt een aanrader deze productjes!

xx Kimberley

Reacties

Beautyjuf zei…
Wat een toppertjes! Ik heb de kleuren 03 en 05.
Ja, idd :) Ze zijn heel erg fijn :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)