Elf - Prism Eyeshadow Palettes

Ik heb echt een zwak voor oogschaduwpalettes. Ik heb er al een hele hoop die ik nooit helemaal kan opgebruiken en toch koop ik er steeds maar nieuwe bij. Beautyblogger problems! Vandaag heb ik weer 2 mooie oogschaduwdoosjes om aan jullie te laten zien die ik kocht. Deze Prism eyeshadow palettes zag ik pronken op de webshop van Elf (Eyes Lips Face). Er zijn er in totaal 3 verkrijgbaar waarvan ik er dus 2 heb aangeschaft.

De palletjes die ik kocht heten Sunset en Naked. Je kan het dus wel al raden dat er een kleurrijk palette en een nude palette volgen.


Zoals we gewoon zijn van Elf zijn het dit keer ook zwarte palettes, met in kleine opdruk hun logo vanboven. Deze doosjes zijn anders dan normaal want deze keer zijn de hoeken van het doosje afgerond. Ik vind het er zelf een beetje chiquer staan. De doosjes zullen niet lang proper blijven want ze nemen heel snel vlekken op na een aantal keer gebruikt te hebben.

Elk doosje komt met een spiegel en klein sponsapplicator. 

In elke palette zitten er 6 oogschadwkleurtjes. De kleurtjes zijn allemaal glanzend. De lichtste kleur (highlightkleur) in beide palettes bevatten niet zoveel shimmer, enkel een mooie glans.

Sunset




 Naked




Ik was heel erg verbaasd van de pigmentatie van deze oogschaduwkleurtjes. Ze zijn heel erg goed gepigmenteerd en hebben een heel erg zachte textuur. Ook passen de kleurtjes in de palette heel erg mooi bij elkaar. Het palletje Sunset is heel erg mooi voor deze zomer! Het Naked palletje kan je voor elke dag gebruiken!

Deze palletjes zijn echt heel goed en zijn schappelijk van prijs. Voor één palletje betaal je €10. Er is ook nog een palletje verkrijgbaar met donkere kleurtjes. Je kan ze hier vinden. Echt een aanrader deze doosjes.

xx Kimberley

Reacties

Wat een ontzettend goede pigmentatie. Gewoon prachtig.
Bianca zei…
Vind beide varianten echt heel mooi eruit zien en prachtige kleuren hebben. Het Naked palette gaat sowieso gelijk op mijn wishlist x
Ja het zijn echt mooie palletjes :) Zeker doen! x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)