Deauty Box - Maart 2015

Ik kreeg vandaag de Deauty box van maart binnen en laat de inhoud aan jullie zien.


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/

Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...


Zo ziet de binnenkant van het deksel eruit. Af en toe veranderd dit. Soms staat er een Quote, een afbeelding of iets anders aan de binnenkant. Een leuk detail...



De inhoud van de box is lichtjes veranderd. Vroeger zaten de productjes in een hele hoop papieren wormpjes gewikkeld, deze maand is het blijkbaar anders en zit alles in een stoffen zakje! Wat leuk, persoonlijk vind ik dit beter, nu kan je het stoffen zakje ook hergebruiken. Heel erg handig wanneer je op reis gaat om je sieraden ofzo in op te bergen. Ook zit er zoals altijd een pamflet bij met de uitleg van de productjes die in de box zitten.



Laten we kijken welke productjes er deze maand inzitten.


In totaal zitten er 6 productjes in de box. Ik toon ze één per één aan jullie hieronder.

Ik neem meteen eerst het grootste product uit de box. Dit is een Hand and Nail Treatment Cream van Clarins. Zoals jullie wel weten is dit geen goedkoop merk. Ik ben heel erg blij deze te vinden want ik ben net aan mijn laatste tube handcrème begonnen en kon wel een nieuwe gebruiken.


Het product is een fullsize product en bevat 100 ml. In de winkel betaal je hiervoor €21,90, wat helemaal niet goedkoop is voor een handcrème. Ikzelf zou er persoonlijk zelf niet zoveel voor betalen, zeker niet voor een handcrème, dus wel leuk dat deze in de box zit.




Ik heb de crème op mijn handen getest en ben heel erg tevreden ermee. De geur is net hetzelfde als de babyproducten van Mustela. De textuur is heel erg fijn, het is geen dikke crème, smeert makkelijk uit en trekt heel snel in in de huid! Dit mag wel voor deze prijs!

De crème bevat sesamolie en karitéboter, die de huid verzachten, beschermen en hydrateren!




Het tweede product is een productje van Eucerin. Dit is geen fullsize product, maar een sample 20 ml. Het is een 3 in 1 micellaire reinigingslotion. Dit is een productje bedoeld om je make-up te verwijderen en is ook geschikt voor de huid rondom de ogen! Ik ben benieuwd! Een fullsize product bevat 200ml en kost €12,50 (verkrijgbaar bij de Apotheek)



Het derde productje dat ik in de box vindt is dit heel erg kleine flesje met een inhoud van 1ml van het merk Lashem. Dit is een Amerikaans cosmeticamerk dat de natuurlijke schoonheid van vrouwen naar boven wil brengen.
Dit wimper- en wenkbrauwserum versterkt en verlengt de wimper- en wenkbrauwharen. Breng dit aan voordat je in bed gaat, op een gereinigd gezicht.
Een fullsize product kost maar liefst €63 en bevat 3ml! Dit klein flesje is dus €21 waard!





Dan een productje waar ik niet heel erg blij mee ben. Dit oogschaduwdoosje van MeMeMe heb ik al enkele keren gekregen als extraatje bij een bestelling en ik ben er echt geen fan van. De kleuren zijn bijna niet gepigmenteerd en na een korte tijd zie je helemaal niks meer van de kleur. Deze keer kreeg ik opnieuw zo een doosje in de kleur Smokey Eyes. Ik draag bijna geen kleuren zoals deze, dus helaas. Ik geef deze wel aan iemand anders.

Dit is een fullsize product en kost in de winkel €8,39.






Dan nog een productje van het merk Lashem. Dit product heet 3 in 1 eye bright. Het vermindert donkere kringen (kan ik zeker gebruiken!) en fijne lijntjes, voorkomt het ontstaan van kraaienpootjes, hydrateert de gevoelige huid rond de ogen en gaat wallen tegen. Deze tube bevat 5ml. Een fullsize product hiervan bevat 15ml en kost €35,99. Een duur merk als je het mij vraagt!




Wanneer ik het product wou testen, moest ik toch wel heel hard duwen om iets eruit te krijgen. Zit er wel effectief 5ml in? hmmm...



Als laatste hebben we nog een product van MeMeMe. Dit product heb ik nog niet geprobeerd van hen. Het is een Coral Blossom Cheek & Lip Tint. Een kleurtje voor op je lippen of wangen dus. Het lijkt precies op een nagellakje! Het is een liquide vloeistof die je toelaat op de kleur op te bouwen, zo kies je zelf hoe intens je de kleur op je huid wenst.

Het is een fullsize product en kost €8,25 in de winkel.





Ik heb 3 dotjes aangebracht op mijn huid en ingewerkt. Jammer genoeg is de kleur niet zo intens en zie je er niet zoveel van. Wel geeft het een mooie glow op je huid. Echt onder de indruk ben ik er niet van.


Dit was de box van deze maand! Behalve de productjes van MeMeMe ben ik blij met de productjes! Benieuwd wat er volgende maand in de box zit! Wat vinden jullie van de productjes? Hebben jullie deze al geprobeerd?

xx Kimberley

Reacties

Ik kreeg daarnet een reactie van een bezoekster en wou deze modereren, maar heb deze reactie per ongeluk verwijderd! Mocht je deze persoon zijn, post het gerust opnieuw hoor! xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)