Catrice 'Nude Purism' - Pure Shimmer Highlighter

Het laatste product dat ik kocht uit de 'Nude Purism' lijn van Catrice is deze Pure shimmer highlighter. Wanneer er een nieuwe collectie uitkomt is het eerste wat ik doe kijken welke highlighter of blush er in de collectie zit. De laatste jaren is mijn highlighter collectie heel wat gegroeid en ook deze heb ik nu aan mijn stash toegevoegd. 


Hoe prachtig is deze highlighter? Het eerste wat me opviel is het leuke en mooie reliëf. Het doet me een beetje denken aan de honingraten van de bijtjes. Ik kan zo genieten van een prachtig product. Dit product zal enkel deze maand (maart) verkrijgbaar zijn dus haast jullie snel naar Kruidvat als jullie hem willen bemachtigen. Op de persberichten zag hij er al mooi uit, maar in het echt is ie nog veel mooier!


De highlighter heeft een beige kleur en heeft een heel erg mooie parelmoerglans. Ik vreesde er al voor dat het product een overspray zou gehad hebben, want bij die goedkopere productjes gebeurd dit wel al eens, maar niks is minder waar. Na een aantal keer gebruiken is hij nog steeds even mooi en gepigmenteerd!


Jammer genoeg komt de highlighter niet zo goed tot zijn recht op de foto aangezien hij een parelmoerglans heeft, het is echt wel moeilijk om zo een effect te fotograferen. Prachtig is hij in ieder geval. Wanneer je bij Kruidvat bent moet je deze zeker eens swatchen. Hij geeft echt een mooie subtiele glans op je gezicht zonder al te veel glitters. Echt een aanrader.

Ook blijft hij heel erg lang zitten en zie je er op slag wat frisser en gezonder uit!



Deze highlighter is enkel deze maand te koop en kost €4,59. Deze is verkrijgbaar bij de Kruidvatfilialen in België en bij Trekpleister en Kruidvat in Nederland.

xx Kimberley

Reacties

Ik heb deze ook gekocht. Zo'n mooie highlighter
Idd :) Een heel mooi product! x
Joyce zei…
Ah, ik wil deze zo graag!! Maar hier is hij al uitverkocht :"(
very pretty! ziet er uit als een prachtige highlighter :)
Unknown zei…
Ik grijp normaal niet zo snel naar highlighters, maar deze kon ik zelf ook niet laten liggen! Hij is gewoon prachtig!
Oh, jammer :( Misschien even in een andere Kruidvat proberen mocht je er een tegen komen?! xx
Ja he :) Echt een mooi product!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)