Bourjois - Délice de Poudre (Chocolate) Bronzing Powders + Bronzing & highlighting powder

Ik zag deze bronzing poeders op verschillende blogs voorbij komen, maar telkens ik deze hier zocht in de schappen van Bourjois bij Kruidvat en bij de Di kon ik ze nooit vinden. Nogthans staat de uitleg van het product er ook in het Nederlands op. Ik bestelde ze dan maar online, via de webshop Feelunique. Deze bronzing powders heten de Délice de Poudre Bronzing Powders. Eén doosje hiervan bevat een combo van een bronzer en een highlighter, meer hierover zie je direct. Als er iemand weet waar je deze kan vinden, let me know!




De bronzing poeders komen in een klein doosje dat sluit met een magneetje! Heel erg handig, zo valt het doosje niet open in je tas en kan het product ook niet kapot gaan.

De doosjes zelf zien er leuk en zomers uit. Op de voorkant staat er een tekening met chocolade afgebeeld. En het kan nog beter! Het product ziet er ook uit als een reepje chocolade en ruikt er ook hemels naar. Ik kan echt genieten van zulke producten!

In totaal zijn er 4 van deze doosjes verkrijgbaar, waarvan ik er 3 heb gekocht.
De doosjes die ik wel kocht hebben volgende namen:
- 51 Peaux claires/ médianes
- 54 Spécial pommettes et décolleté
- 55 Highlighter + universal tan

51 Peaux claires/ médianes

Het eerste doosje is er eentje voor de meiden met een lichte huidskleur. Op het eerste zicht ziet het eruit als een lichtbruine matte bronzer, maar wanneer je goed kijkt zie je overal kleine gouden shimmer zitten. Jammer dat ze die shimmer hebben ingestoken, ik had deze liever niet gezien aangezien dit zo een mooie matte bronzer is. Ideaal voor meiden met een lichte huidskleur. Op het gezicht valt het gelukkig niet zo heel goed op, in de zon geeft het wel een mooie glans.







54 Spécial pommettes et décolleté

Het tweede doosje is niet echt een bronzing poeder voor op het gezicht, maar voor op je décolleté. Het geeft net dat iets meer kleur en mooie glans. Dit zou ook een heel mooi oogschaduwkleur zijn. Ik heb hem heel licht aangebracht op mijn gezicht om te contouren en wanneer je hem heel lichtjes gebruikt kan het er nog mee door, maar hij bevat super veel shimmer! Geen highlighter meer gebruiken wanneer je deze op doet!





55 Highlighter + universal tan

Als laatste hebben we een duo. Een bronzer en een highlighter. Handig dat deze samen in één doosje zitten, zo kan je hem makkelijk meenemen op reis. De bronzer is net dezelfde als bij het eerste doosje (51). Spaar jezelf dus een doosje uit en koop meteen deze duo! Dan heb je 2 productjes voor de prijs van 1! De highlighter is een witte highlighter en is heel erg licht. Hij bevat heel erg kleine gouden glittertjes. Ik had liever de bronzer mat gezien en de highlighter met glittertjes. Beide vindt ik een beetje teveel glitter hebben wanneer je ze samen aanbrengt.






Al bij al zijn het heel erg mooie productjes en zijn ze nog niet zo heel duur. Jammer dat de lichte bronzer niet mat is, dit zou veel mooier geweest zijn. Deze doosjes kosten €10,87 per stuk en zijn te koop via de webshop Feelunique!

Let wel op! Ze verzenden wereldwijd, maar je betaald taksen! Ik heb voor een €100 een bestelling geplaatst en moest nog eens €34 taksen betalen!

xx Kimberley

Reacties

j.v. zei…
Ik zou de swatches duidelijker vinden, waren de foto's niet zo ver ingezoomd. Of full face foto's zouden ook leuk zijn :)
Verder, tof artikel!
Ik hou er in het vervolg rekening mee! :) Bedankt voor je input x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)