W7 Nagellakjes - Fluorescent Pink 2 & Tinkerbell

Dit zijn geen nagellakjes uit de W7 Adventkalender, maar dit zijn 2 lakjes van het merk W7 die ik kocht via de webshop Make-up Musthaves. Ik vond de lakjes uit de W7 adventkalender al heel goed, dus dit beloofd! Deze lakjes hebben de naam 15 Fluorescent Pink 2 en 177 Tinkerbell.



De kwastjes van deze lakjes zijn heel erg makkelijk om mee te werken. Ook de dop van het flesje is groot genoeg, zodat het makkelijker is om vast te houden. De lakjes zelf werken ook heel fijn en zijn goed dekkend. Op de foto heb ik telkens maar één laagje op mijn nagels aangebracht, wil je een perfect resultaat, dan ben je toch beter met 2 laagjes.

15 Fluorescent Pink 2

Zoals de naam al doet vermoeden heeft dit lakje een fluo roze kleurtje. 




177 Tinkerbell

Dit lakje is een glittertopcoat in een mooie lichtroze kleur en gouden shimmer. Ik heb deze glitter topcoat aangebracht boven het eerste kleurtje Fluorescent pink 2.



Echt heel erg goede lakjes! Als je op zoek bent naar een goed lakje voor een klein prijsje, dan kan ik jullie deze zeker aanraden. In de webshop vindt je nog andere kleurtjes terug! Je betaald €3,49 per lakje!

xx Kimberley



Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)