Real Techniques - Retractable kabuki brush

Vandaag heb ik eens een kwast om te reviewen. Jammer genoeg is dit een soort van miskoop geweest. Ik heb namelijk de verkeerde besteld. Eigenlijk wou ik de sculpting brush bestellen van Real techniques (deze kan je hier vinden), in de plaats daarvan heb ik de Retractable kabuki brush gekocht. Controleer dus altijd goed je winkelmandje als je online koopt!


Ik besefte pas dat ik de verkeerde had gekocht toen ik in een enthousiaste bui de verpakking al had open gesleurd. Mijn eerste gedacht was 'oops ik denk dat dit de verkeerde is'. Natuurlijk had ik hem al opengedaan en kon ik hem niet meer terug sturen. Maar natuurlijk heb ik deze verder uitgepakt en eens getest. Jammer vond ik het niet echt, want ik ben een grote fan van de Real Techniques kwasten. 


De verpakking van deze kwast is superleuk en bevat mooie details. Het dopje is fluo roze en op de binnenkant zie je in het roze de merknaam voorbij komen. Dit is dus een schuin afgesneden kabuki kwast in een handig reisformaat. Zo kan je deze veilig opbergen en gaan de haartjes niet stuk of word hij niet vervormt door in je koffer te zitten. Zulke dingen gaan nu eenmaal snel kapot.


De haartjes van deze kwast zijn superzacht en staan stevig op elkaar. Daardoor is de kwast goed stevig en pakt het je make-up beter op. Ik heb hem gebruikt voor poeder aan te brengen boven je foundation of bb cream en daar werkt hij perfect voor. Aangezien hij schuin afgesneden is kan je deze ook prima gebruiken als bronzerkwast of blushkwast.




Een geluk bij een ongeluk dus, nu heb ik er alweer een nieuwe, goede kwast bij! In het vervolg toch maar eens beter kijken wat ik bestel! Ik kocht deze kwast via de webshop Beauty88 voor €13,95.

xx Kimberley



Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)