Opgemaakt/Empties #1

Vandaag heb ik voor de eerste keer een blogpost voor jullie met de producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt of die niet meer goed waren. Ik vind het altijd leuk om te zien welke producten anderen hebben opgebruikt en wat ze er van vonden. 

Eigenlijk is het net hetzelfde als een review, maar dan heel uitgebreid, want je hebt de producten heel goed kunnen testen! En aangezien ik meer make-up review op mijn blog, krijgen jullie zo ook wat verzorgingsproducten te zien die ik goed of minder goed vond! Laten we kijken wat ik afgelopen tijd heb opgemaakt ...

Laten we beginnen met de douche - en badproducten, want daar heb ik er het meeste van opgemaakt.

Eerst hebben we deze douchegels van The Body Shop. Deze edities waren te koop afgelopen kerst en maakten deel uit van de Limited edition van hun kerstproducten. Ik maakte een grote fles en een mini op van de Glazed Apple geur op en ook een grote fles in de geur Frosted Cranberry. Alle 2 heel erg lekkere geuren. Vooral de appelgeur! Jammer dat ze deze niet het hele jaar door verkopen.


Ik kreeg deze kerst van iemand een setje cadeau met daarin 4 van deze Kneipp douchegels. Eentje gaf ik weg aan iemand omdat deze een lavendelgeur had, en ik word echt misselijk van lavendelgeuren. Ik heb er dan toch iemand gelukkig mee kunnen maken. Ook ligt er nog eentje in de kast met Eucalyptus, die bewaar ik voor als ik ziek ben.

De overige 2 heb ik wel opgemaakt en deze hebben de geuren amandelbloesem en Passievrucht-grapefruit. De amandelbloesemgeur was toch een beetje te zwaar naar mijn zin en te sterk geparfumeerd. Ik hou meer van frisse geuren en citrusgeuren. De douchegel met passievrucht en grapefruit was helemaal mijn ding. Een lekkere frisse sinaasappelgeur waarvan je goed wakker wordt. Een ideale douchegel voor 's morgens. De amandelbloesem zou ik niet opnieuw kopen, de andere wel!


Ook heb ik een product opgebruikt van Lush. Deze shower jelly in de geur Sweetie Pie ruikt ongelofelijk naar kersen, maar het is nogal een opgave om deze te gebruiken. Je kan dit goed vergelijken met drilpudding. Wanneer je het wil gebruiken glipt het ontelbaar veel tussen je handen en je moet al goed wrijven eer er wat schuim vanaf komt. Wanneer het je wel lukt om het te gebruiken, blijft de geur wel goed op je huid en ruik je heerlijk! 

In een douchegel vorm zou ik hem opnieuw kopen, maar niet als jelly, enkel en alleen voor de onhandigheid!



Nog een product van Lush is deze Limited edition douchegel in de geur Snow Fairy. Ook deze douchegel komt elk jaar terug rond de kerstperiode en ik ook enkel dan verkrijgbaar. Deze geur lijkt precies op onze Gentse Cuberdons of "neuzekes" genaamd. Héérlijk! Wanneer je uit de douche komt ruik je heerlijk naar snoepjes. Voor wie niet van zoete geuren houdt, sla je deze best over. Ik koop altijd de grote fles hiervan.


Nog een grote fles douchegel is deze van The Body Shop in de geur Pink Grapefruit. Wanneer het solden zijn kan je bij The Body Shop goede zaken doen en koop je deze grote verpakkingen voor maar €9. Ze hebben maar een kleine selectie van geuren in deze grote flessen en ik koop altijd deze Pink Grapefruit en Strawberry in voorraad.

Het hele jaar door betaal je voor die kleine flesjes naar mijn mening veel te veel. Ik wacht altijd tot de solden en koop de geuren die mij het meeste bevallen in de grote flessen. Natuurlijk koop ik ook af en toe kleintjes, maar enkel van diegene die niet in de grote flessen verkrijgbaar zijn.


Het leuke aan een ligbad hebben? Lush badproducten gebruiken! Ik kocht net als vorig jaar deze Melting snowman. Helaas kan ik hem niet meer tonen want hij is gesmolten. Het is een bath melt, die je in je bad gooit. Deze smelt door het warme water en bevat bestanddelen die je huid zachter maken.

Ik maakte er onlangs een blogpost over. Je kan deze hier vinden. Ik koop deze volgend jaar zeker opnieuw.


Nu het winter is, heeft mijn huid het toch wat moeilijker. Vooral mijn handen en lippen hebben de nodige verzorging nodig. Ik heb dus ook altijd een handcrème klaarliggen. Ik maakte er 2 op. Eentje van Essence (2 in 1 hand & nail balm) en eentje van Eucerin (pH5 Handcreme).

Ik weet niet of deze van Essence nog te koop is. Deze lag al een tijdje in mijn collectie en besloot hem maar eens op te maken. Deze was heel erg licht en rook heel erg fijn naar citroen. Deze kon je zeker ook in de zomer gebruiken.
De handcrème van Eucerin gebruikte ik meer voor het slapen en die van Essence overdag. Die van Eucerin is namelijk heel dik en vettig en is niet zo aangenaam als je iets moet vastnemen of als je aan je computer zit. Alles zit direct onder de vetplekken. Allebei de handcrèmes deden goed hun werk en zou ik zeker opnieuw kopen.


Zoals gebruikelijk maakte ik ook een tube tandpasta op van het merk Oral B (voor gevoelige tanden), mijn favoriete tandpasta. Ook heb ik mijn tandenborstel vernieuwd van het merk Signal en zoals je kan zien ik deze afgebroken. Door een leuk 'vriendelijk gevecht' met mijn vriend is deze gesneuveld :p. Ik vond deze tandenborstel fijn qua werking, maar de haartjes waren veel te hard. Aangezien ik gevoelige tanden heb, werk een tandenborstel met zachte haartjes fijner voor mij.


Van het merk Clinique maakte ik dit potje All about eyes op. Dit serum vermindert zwellingen, fijne lijntjes en donkere kringen rondom de ogen en houdt de oogmake-up goed op zijn plaats houden. Dit product werkt prima en ik heb al een back-up klaarliggen.


Ik maakte ook deze bodylotion op van Vaseline. Deze heet de Spray & Go body Moisturizer in de geur Aloe fresh. Deze bodylotion is echt geweldig op het gebied van verpakking. Hij heeft een handige spuitflacon en dit werkt veel sneller en hygiënischer dan een gewone bodylotion. Ook plakt hij niet wanneer aangebracht en je kan zonder problemen meteen je kledij aantrekken.

Qua geur ruikt hij heerlijk fris en hij heeft een soort komkommergeur. Een aanrader voor de zomer dit! Je kan deze in nog 2 andere versies krijgen. Kijk zeker even in de schappen bij de drogist. Ik koop deze zeker opnieuw!


Ik maakte deze 2 staaltjes op die ik bij mijn Deauty abonnementen kreeg. Ik kreeg deze niet in dezelfde box toegestuurd, maar in 2 verschillende boxen. Wil je weten wat Deauty is? Of wil je de producten zien? Hieronder vindt je de links van de blogposts.

De blogpost over het Shiseido product kan je hier vinden. De blogpost over het Biotherm product kan je hier vinden. Beide producten waren super en deze koop ik zeker opnieuw.


Als laatste hebben we een lippenbalsem van het merk Apivita. Dit merk kan je bij de apotheek kopen. Deze lippenbalsem bevat cocoa boter  en bevat 90% natuurlijke ingrediënten. Hij ruikt heerlijk, doet zijn werk en is ideaal in deze koude wintermaanden. Er zit ook SPF 20 in! Hij bevat ook geen parabenen, siliconen, en minerale oliën!  Echt een aanrader! Er zijn meerdere geuren/smaken verkrijgbaar.

Ook zie je op de foto nog een productje open. Dit is een oogschaduw in een potje van het merk Essence van de Wave Goddess collectie geweest een hele poos geleden. Deze heeft de naam 04 life is better when you surf. Ik had hem nog nooit gebruikt en wou dit vorig weekend proberen en toen gebeurde er dit...

Het product is helemaal uitgedroogd en er komt niks meer vanaf. Jammer, maar in de vuilbak dus!


Dit waren mijn empties van afgelopen tijd. Laat weten of jullie nog van deze blogposts willen zien en of jullie dit een leuke blogpost vonden.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)