Max & More - Pressed powder blushes

Over de make-up producten van de Action heb ik nogal een verdeelde mening. Het ene product vind ik geweldig en over de andere ben ik totaal niet te spreken. Maar ik ben altijd bereidt om nieuwe producten te proberen en vandaag heb ik 2 blushes van het merk Max & More (huismerk van de Action) voor jullie.

Deze heten de pressed powder blushes en ik kocht ze in de kleuren 031 Peach en 035 Pink.


Eerst en vooral, de verpakking van de blushes zijn helemaal niet stevig. Het dekseltje zit heel erg los en wanneer je deze laat vallen is je product gegarandeerd voor de vuilbak. Nu kan je niet echt een luxe verpakking verwachten voor een product van de Action, maar het mocht wel wat steviger.

Ook zijn de verpakkingen redelijk dik van deze blushes, dit komt omdat er onderaan nog een tweede luikje zit met daarin een poederspons en een spiegeltje. Voor een budgetmerk vind ik dit dan wel weer geslaagd. Dit zie je niet veel bij de goedkopere producten. 

 .
De eerste kleur is 031 peach. Dit is een heel erg mooie perzikkleurige blush met een heel erg mooie gouden glans erin. De blush brengt mooi aan op je wangen en is niet al te donker. Deze staat erg mooi bij een lichte huidskleur.

Waar je wel voor moet opletten met deze blush is fallout. Wanneer ik met mijn vinger deze blush wil swatchen op mijn hand heb ik al een lichte fallout, met een kwast heb je dit jammer genoeg nog meer. Even je kwast aftikken voor het aanbrengen dus! Voor de rest is dit een heel erg mooie blush.

Het spiegeltje onderaan is handig, maar sponsje gebruik ik niet, deze werken voor geen meter als je je blush precies wil aanbrengen.

031 Peach



De tweede kleur die ik meenam naar huis is deze 035 Pink. Deze blush heeft een oudroze kleur. Een heel erg mooie blush dit. Als je van dicht kijkt, zie je niet echt een shimmer zitten, het is eerder een mooie natuurlijke en subtiele glans.

Ook deze heeft een zachte textuur en zit mooi op de huid, maar heeft fallout. Wanneer je dit niet erg vindt en je weet hoe je daar kan mee werken, is dit een prima blush. Deze kleur is mee een winterkleur en is meer geschikt voor meiden met een donkerdere huid. Natuurlijk kunnen de lichtere huidskleurtjes deze blush dragen, maar let op want deze is goed gepigmenteerd!

035 Pink




Beide blushes kosten €0,98 en zijn dus verkrijgbaar bij de Action. Op zoek naar degelijke en vooral goedkope blushes? Dan zijn deze zeker iets voor jou!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Mooie blushes! X
Unknown zei…
Pink heb ik ook, en Rosewood. Ik vind het fijne blushes, helemaal voor die prijs!
Unknown zei…
Mooie blushes zeg. Die peach heb ik er nog niet vaak bij zien liggen. De volgende keer ga ik zeker weer eventjes een kijkje nemen.
Ja, idd! Heel mooie blushes voor hun prijs :)
Zeker doen! Het is echt een mooi kleur :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)