Makeup Revolution - Salvation palette - Girls on Film

Aangezien ik heel erg onder de indruk ben van de Makeup Revolution palettes, heb ik er vandaag nog eentje voor jullie. Deze keer een oogschaduwpalette met de naam Girls on Film. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van deze mooie palettes. 


Zoals altijd de terugkerende zwarte verpakking met gouden letters erop. Deze verpakking geeft een professionele uitstraling. Wel een nadeel: na een klein tijdje is deze verpakking niet zo mooi meer want er komen heel erg snel krassen op. De palette is wel vrij stevig en zal zo snel niet kapot gaan.

Wanneer je de palette opent, zie je een hele grote spiegel, erg handig! Ook zit er een dubbelzijdige sponsapplicator bij de palette, maar deze gebruik ik nooit en gaan recht de vuilnisbak in.

De palette bevat in totaal 18 verschillende oogschaduwkleurtjes, waarvan 6 matte kleurtjes en 12 shimmer kleurtjes. Ik kocht deze palette vooral omdat er veel neutrale en niet zo donkere kleurtjes inzitten, aangezien ik deze bijna nooit gebruik. Als ik toch een donker kleurtje wil gebruiken, zit er toch eentje in! Je kan dus zowel een dag- en avondlook met deze palette creëren.


De oogschaduwkleuren zelf zijn heel erg gepigmenteerd. De matte kleurtjes zijn natuurlijk niet zo gepigmenteerd als de shimmer kleuren, maar er valt goed mee te werken. De ronde pans in het doosje zijn de matte kleuren, de rechthoekige zijn de shimmer/metallic kleurtjes. Ze zijn super zacht van textuur en brengen makkelijk aan zonder enige fallout. Ook blenden ze makkelijk en blijven ze een poosje zitten.

Deze kleurtjes hebben allemaal een naam. Die kan je onder de swatches terugvinden.


Rij 1 (shimmerkleuren)

Walking hand in hand/ Heads turning/ Camera Rolling/ Take your picture/ Polaroid heaven/ Made a million.

Rij 2 (shimmerkleuren)

Bridge at midnight/ Lights flashing/ Frenzy all down your spine/ Lipstick over the lens/smile wider/ Hold tight

Rij 3 (matte kleuren)

Give me shudders/ Shooting star/ One in a million/ So bright/ She's falling/ Girls on film


Deze palette is echt een aanrader voor meiden die beginnen met make-up, maar natuurlijk voor alle beautyliefhebbers die een leuke palette willen voor een klein prijsje. Je kan deze palette vinden via de webshop Beauty88 voor de prijs van €7,99

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)