Makeup Revolution - Naked Chocolate Palette

Dat ik een grote fan ben van het merk Makeup Revolution is algemeen geweten. En nu ze alweer eennieuwe palette hebben uitgebracht, kon ik het dan ook niet laten om deze meteen te bestellen. Deze palette heet de Naked Chocolate palette en bavat 16 hoog gepigmenteerde oogschaduwkleuren.


Het merk bracht eerder al 2 voorlopers uit, maar in een bruine kleur. Over die palettes schreef ik eerder al een blogpost. Deze kan je hier vinden. Deze nieuwe palette heeft een gele kleur, die een witte chocoladereep moet voorstellen. Heel goed afgekeken van de Too Faced - chocolate bar palettes. Leuk zijn ze wel, maar niet echt origineel.

Wanneer je de palette opent heb je een grote spiegel (wat altijd handig is) en een dubbelzijdige sponsapplicator (die ik nooit gebruik).


Zoals ik al zei bevat deze palette 16 verschillende oogschaduwkleuren, waarvan 6 matte kleuren. Van die 16 kleuren zitten er ook 2 highlightkleuren in de palette, waarvan ook 1 matte en 1 shimmerkleur. Een heel erg veelzijdige palette.


De kleuren zijn heel goed van pigmentatie, zowel de matte als de shimmerkleuren. Ze zijn superzacht van textuur, brengen makkelijk aan, en geven geen fallout. Ook bevat de palette veel verschillende kleuren, zodat je zowel een naturelle look als een avondlook mee kan maken.


Hieronder vindt je de namen van de kleuren terug.

Rij 1

Smoothly/ Divine/ Mocha Lover/ Dipped/ Choc-fest

Rij 2

Adorable/ Buttons/ Frosted Choc/ Delight/ Sweet Shop/ Suger


Rij 3

Double Dip/ Tob-le-rone/ White/ Milky/ Way

En wat betreft de geur, deze ruiken helemaal niet naar chocolade als die van Too Faced, deze stinken eerder! Maar qua kwaliteit zijn ze zeker top! Voor de prijs van €9,99 haal je deze in huis. Je kan deze palette kopen via de webshop Beauty88.

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Oeh ze zien er erg goed uit! De verpakking is mooi, jammer dat ze niet zo lekker als die van Too Faced ruiken x
Ja idd! :) Laar liever dat ze goed werken dan dat ze goed ruiken :) x
Unknown zei…
Ik wil deze heel graag! Fijne review :)
Es zei…
Wauw wat een prachtig palette! Deze moet ik snel hebben! X
Mooi! En mooie foto op je blog van jou!!!
Dank je wel :) x Ik draag daarop trouwens die Dior Skin nude bb cream ;) I love it! x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)