Make-up Revolution - Atomic Shade Lipsticks

Ik draag bijna nooit rode lipstick of andere felle kleurtjes, maar toen ik deze Atomic shade lipsticks van Makeup Revolution in de webshop Beauty88 zag, wou ik deze eens proberen, ook al was het gewoon maar om te zien hoe deze staan wanneer je ze draagt. Bij sommige meiden staan deze donkere kleurtjes echt prachtig en anders hebben we een nieuwe lipkleur voor Halloween ;)

Deze kleurtjes hebben geen rode kleur, maar wel paarse tinten. In de verpakkingen zien ze er echt mooi uit, maar zijn ze dit ook op de lippen? Laten we kijken.


Zoals we gewend zijn van Makeup Revolution, hebben ook de verpakkingen van de lipsticks van dit merk ook een standaard zwarte kleur. De letters zijn in het goud gedrukt en wanneer je erover wrijft slijten deze ook snel weg. Ik haat het wanneer de letters van verpakkingen verdwijnen. 

Wat wel een voordeel is aan deze verpakkingen is de achterkant. De lipsticks hebben namelijk een klein dopje achteraan met de exact dezelfde kleur als die van de lipsticks zelf. Heel makkelijk als je je lipsticks met de achterkant naar boven bewaard, zo zie je snel de kleur terug! Voor de rest, lekker simpel.


Wanneer ik de kleurtjes voor het eerst swatchte op mijn hand zagen deze er veelbelovend uit. Ze zijn enorm romig. Precies een boter die over je huid glijdt. Jammer genoeg is dit bij sommige lipsticks niet echt een voordeel. Wanneer je deze aanbrengt op je lippen kan deze na een tijdje gaan 'glijden' en gaat deze buiten de lijntjes. En het laatste wat we willen is op een clown lijken.

De eerste kleur die ik jullie laat zien is Make Me Magnificent, een hele mooie lichtpaarse kleur met heel veel glans. Hij neigt ook een beetje naar de donkerroze kant. Wanneer je deze swatched zie je duidelijk de metallic glans in deze lipstick. Hou je niet van lipsticks met glans? Dan sla je deze best over.

De textuur is heel erg romig zoals ik al zei en hij brengt makkelijk aan op de lippen. Ik was bang dat de lipstick zou gaan glijden, maar bij deze kleur is dit niet het geval. Deze kleur is zeker nog draagbaar.

Make Me Magnificent






De tweede tint is al een stuk donkerder. Deze lipstick heet Make it right en heeft een intense paarse kleur. Ook deze lipstick is heel erg romig van textuur, maar heeft zeker niet zo veel glans als de eerste. Deze lipstick bevat een lichte shimmer, maar valt niet erg op. 

Jammer genoeg 'gleed' deze wel van mijn lippen af en ik droeg hem nog geen 5 minuten. Aangezien ik geen bijpassende lipliner heb in die kleur, kan ik ook niet proberen of het dan nog zo is. (Wanneer je lipliner draagt, houdt deze de lipstick tegen). Ik vindt het er ook niet mooi uit zien op de lippen, nogal 'vlekkerig'. Wanneer ik de lipstick van mijn hand probeerde te vegen, bleven er ook stains achter. Niet echt leuk wanneer het een donkere kleur is! Nee, niet echt iets voor mij. 

Make it Right





De eerste lipstick is echt prachtig, maar de tweede kleur is echt niks voor mij. Grappig hoe dit zo erg kan verschillen per tint. Je kan deze lipsticks vinden via de webshop Beauty88. Ze kosten €1,49 per stuk en zijn ook verkrijgbaar in andere kleurtjes zoals atomic groen! Voor de durvers dus :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)