Dr. Paw Paw Balm

Ik zag dit product langskomen via de website van Miss Lipgloss en dit zag er zo goed uit dat ik het ook wou proberen. Ik heb het over de Dr. Paw Paw Balm. De naam Paw Paw staat eigenlijk voor Papaja, wat in deze tubes verwerkt zit. Je kan dit product het beste vergelijken met Vaseline of 8 hour cream van Elisabeth Arden, een balsem voor verschillende kwaaltjes dus.


Het product zit in een handige knijptube, wat hygiënisch werkt. Een tube bevat zo een 25ml aan product, je doet er dus wel een tijdje mee. Ik gebruik het product het meeste als lippen balsem, maar je kan het ook gebruiken tegen te droge nagelriemen, droge plekjes,als handcrème, voor alles een beetje dus. Je kan dit zelf gebruiken als blush, maar dit is mij net iets te vettig daarvoor!

Er zitten een aantal goede ingrediënten in dit product zoals papaja, olijfolie voor een zachte huid, aloë vera sap, en vaseline.


Zo ziet het product eruit. Wanneer je deze gebruikt zie je dat het product een kleurtje heeft. Wanneer je dit verder uitsmeert en gebruikt verdwijnt de meeste kleur en blijft er een lichte tint over. Er zijn ook nog een rode en gele tube verkrijgbaar. De rode heeft ook een lichte rode tint en de gele tube heeft een kleurloze inhoud.

Wanneer ik het op mijn hand swatchte en zag dat het product nogal dik van textuur was, was ik bang dat het heel kleverig zou aanvoelen. Ik bracht het aan op mijn lippen en wat voelt dat zacht aan, het is net of je boter op je lippen wrijft. En het beste van al? Je voelt zelf niet dat je het aanhebt! Geen kleverigheid, niks! Ook heeft dit product geen geur, dus voor mensen die niet graag producten hebben met een geur, is dit een musthave!


Er zitten geen parabenen, parfum en siliconen in het product verwerkt. Bij de gekleurde tubes zit er enkel een kleurstof aan toegevoegd. Maar er zit als basis wel Vaseline (een minerale olie) in verwerkt.


Zo ziet het eruit op mijn lippen. Ik ben heel erg blij dat ik dit product in huis heb. Je doet er echt lang mee en je kan het voor alles gebruiken. Op de kop toe werkt het nog eens heel erg goed! Topproduct dit!


Ben je fan van de 8 hour cream van Elisabeth Arden, maar kan je niet tegen de geur ervan? Probeer dan deze zeker uit! Het werkt net hetzelfde, maar heeft geen geur en kleeft niet!

Ik kocht dit product via de webshop van John Beerens. Je betaald €12,95 voor een tube, er zijn nog 2 andere varianten ook verkrijgbaar in de shop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)