W.I.C. by Herôme Nagellak - 115 New Delhi

Als het gaat om mintgroene kleurtjes ben ik meestal snel verkocht. Dit was ook zo wanneer ik dit lakje van W.I.C by Herôme zag. Deze heeft de kleur 115 New Dehli en heeft een heel mooi mintgroen kleurtje dus!


Herôme is een welbekend merk en brengt heel erg goede producten op de markt. Vooral hun verzorgingsproducten voor de nagels zijn heel erg in trek. Er zijn in totaal maar liefst 79 prachtige kleurtjes verkrijgbaar van deze collectie. Deze lakjes zijn geïnspireerd door de rijkdom van verschillende culturen en elke nagellak heeft de naam van een wereldstad.


De lakjes hebben een heel handig breed kwastje waarmee je met precies 2 stroken je nagellak precies mee kan aanbrengen. Het lakje is heel erg dekkend en je hebt maar één laagje nodig om al direct een mooi resultaat te zien. De lakjes zijn zuurstofdoorlatend en bevatten Silica en Vitamine E voor een goede verzorging en prachtige glans. Ook blijven ze een aardig tijdje op je nagels zitten! Zoek je een nieuw lakje of merk om te proberen, dan kan ik jullie deze zeker en vast aanraden.

Je kan deze lakjes kopen via hun webshop! Voor deze goede lakjes betaal je slechts €5,99! Zeker een goede deal!

xx Kimberley

Reacties

Heel mooi kleurtje! Ik heb toevallig nu ook een van Herome op.. Cotton heet die, maar is al een wat oudere ;)
Unknown zei…
Ohh wat een leuk kleurtje!
Dank je :) De kleur cotton ken ik nog niet! Heb je daar een artikel over op je blog? Dan neem ik graag eens een kijkje :) xx
Wat een mooie kleur, ik heb ook zo'n kleur (maar dan van Hema♥)
Ik heb zelf ook een nail art blog, maar vind het ook leuk om blogs van anderen te lezen (als ze maar over nagellak gaan :P )
Vandaar dat ik je nu follow op bloglovin'. Ik blog trouwens op weeklynailart.blogspot.nl
Dank je wel om me te volgen :) Ik neem uiteraard ook eens een kijkje op jouw blog :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)