Technic - Eyeshadow 6's - Bronze palette

Volgend oogschaduwpalletje van het merk Technic kocht ik via de webshop Beauty88. Ik kocht dit palletje voornamelijk omdat ik een grote fan ben van deze bronskleurtjes. Je kan er zulke mooie ooglooks mee maken. Ook hebben ze nog 3 andere varianten zoals Nudes, Pastels en Smokey palletjes, voor wie dat leuker vindt. Je kan ze allemaal via dezelfde webshop bestellen.  


Het palletje is simpel en klein, handig voor onderweg. Ik kocht dit product meer voor de kleurtjes en niet voor de verpakking. Deze doosjes doen me heel erg denken aan die van H&M. Mocht je dit palletje tussen die van de H&M hangen, zou je niet snel een verschil opmerken. Ook zit er een dubbelzijdige sponsapplicator in het doosje, maar zoals altijd gooi ik deze de vuilbak in omdat ik ze niet fijn vindt werken.

Het doosje bevat 6 oogschaduwkleurtjes met, zoals de titel al deed vermoeden, bronskleurtjes.
De rechtse kleur (donkerste kleur) is een matte kleur, de rest van de kleurtjes bevat shimmer.

 


Ik was benieuwd naar de kwaliteit van deze oogschaduwkleuren en ik moet eerlijk zijn dat ik er niet zoveel van had verwacht. Dit komt omdat deze palletjes zooo goedkoop zijn, dat ze wel verwacht dat de kwaliteit niks zal worden, maar je wilt het toch uitproberen.


Zo gezegd, zo gedaan! Ik heb ze geswatched en wat je hieronder ziet van resultaat kan ik ook nog steeds niet geloven. Wat een prachtige en gepigmenteerde kleurtjes zijn dit! De kleuren zijn superzacht van textuur, ze brengen makkelijk aan, hebben een geweldige pigmentatie en hebben bijna weinig of niks van fallout! Beter voor deze prijs ga je zeker niet vinden.


Voor wie houdt van budgetmerken, haal deze zeker in huis! Voor maar €3,50 haal je dit palletje in huis! Ik ben echt verrast door de kwaliteit van dit merk. Ik hou dit merk zeker en vast in de gaten voor nog nieuwe producten!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Goeie morgen wat een pigment! WOW.
Haha, ja hé! Ik stond ook echt te kijken wanneer ik het voor de eerste keer swatchte :)
Anoniem zei…
Wow ik d8 idd eerst dat deze van H&M was. Die pigmentatie though! <3

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)