Red Carpet Queen - Bullet Proof Long Lasting Nagellakjes

Er zijn 2 redenen waarom ik deze nagellakjes van Red Carpet Queen kocht. De verpakking en de sale! Deze lakjes heten de Bullet proof long lasting nail polishes en hebben zoals de naam het zegt, een verpakking in de vorm van een kogel, hoe leuk! Het is eens wat anders dan steeds dezelfde saaie verpakkingen.

Wanneer ik voor het eerst deze nagellakjes vasthield, was mijn eerste indruk, 'wauw, deze zijn zwaar' en dat zijn ze ook! Het is zeker geen goedkope verpakking en deze zijn echt mooi om uit te stallen. Zoals je hieronder kan zien, zijn de verpakkingen tot in detail uitgewerkt. I love it!



Ik kocht in totaal 5 lakjes van dit merk en ik laat ze vandaag aan jullie zien.


Heel erg mooie kleurtjes zijn dit. Ik denk dat de meeste meiden deze kleurtjes wel mooi zouden vinden. Maar de voornaamste vraag is, zijn ze ook goed? Ja! Ik heb ze één voor één getest en ik was meteen verkocht. De lakjes zijn heel erg dekkend en ook bij de lichtste kleur schijnt je nagel niet door de nagellak! Bij de meeste nude kleurtjes zie je je nagel door het lakje en dit is bij deze niet het geval. 

De lakjes hebben een fijn kwastje en een lange, grote dop, wat het aanbrengen vergemakkelijkt. Op de foto's hieronder heb ik telkens maar één laagje aangebracht en het ziet er erg goed uit! Ook drogen de lakjes vrij snel, wat ook een pluspunt is.

Mannequin




 Summer love



 Paradise by the dashboard light 



  Get into the groove



Naam onbekend, het stickertje was eraf gevallen.



Ik kocht deze lakjes via de webshop Makeupspot en toen ik ze kocht, waren deze €14 per stuk. Ik heb ze ongeveer een maand of 2 in mijn te reviewen bakje liggen en wanneer ik deze blogpost maakte, waren ze al bijna allemaal uit het assortiment gehaald en kosten de overige nog €2,50! Via deze webshop zal je ze dus niemand vinden. Weet er iemand waar je deze wel nog kan krijgen?! Laat het zeker weten in de comments!

xx Kimberley



Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)