Mijn zelf gekochte kerstcadeau's

Dit jaar hadden we thuis onderling afgesproken om geen kerstcadeau's voor elkaar te kopen. We zijn maar met 6 en we weten nooit wat we voor de ander moeten kopen. Vorige jaren kochten we iets voor elkaar maar de ander gebruikte nooit de cadeau en was het weggesmeten geld. Daarom hebben we dit jaar cadeau's gekocht voor onszelf. Ik had al een tijdje een paar dingen op mijn wishlist staan en ik heb mezelf 4 dingen cadeau gedaan.

De eerste 2 zijn make-up producten. Ik kocht mezelf de Guerlain - météorites perles.


Hier heb ik al een review over geschreven. Dit kan je hier vinden. Ook kocht ik de Dior Skinnude BB cream, waar ik ook een review over heb. Hier komt er binnenkort een review over online.


Ook heb ik mezelf nog 2 andere dingen cadeau gedaan, namelijk een Fujifilm Instax mini 8 polaroid camera. Ik zag deze leuke cameraatjes overal voorbij komen in allerlei verschillende kleuren. Uiteindelijk moest ik kiezen tussen roze en geel, maar het is uiteindelijk toch een gele geworden. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en het is zo leuk! Het nadeel aan dit toestel? De kaartjes zijn zo duur! Voor één fotokaartje betaal je €1. Het toestel zelf kost €79.

 


En als laatste heb ik na een jaar twijfelen eindelijk een Clarisonic Mia 2 gekocht. Ik vond ze altijd een beetje prijzig en was er steeds sceptisch over. Doet dit wel zijn werk? En wat doet het juist? Maar ik ben echt blij dat ik hem heb gekocht, want ik kan niet meer zonder! Ik heb bijna geen puistjes meer en mijn huid is super zacht. Vroeger had ik grove poriën op mijn neus, maar die zijn allemaal verdwenen, en ik gebruik hem nog maar sinds kerst!



Er was een actie bij de Ici Paris XL waarbij je een clarisonic, een product voor je gezicht te wassen en een extra kop kon kopen voor €149. Het productje en de kop kosten elk apart al €25 en die kreeg je er gratis bij! Echt een goede deal.

Dit waren mijn (zelfgekochte) cadeautjes. Fijn toch als je zelf kan kiezen wat je koopt :) Nooit meer een miskoop!

xx Kimberley

Reacties

Je hebt jezelf goed in de watten gelegd!
Met kerst mag dit wel eens niet? :)
Anoniem zei…
Wauw, mooie cadeau's heb je gekocht :) Jezelf verwennen met kerst mag best ;) Geniet er van x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)