Maybelline Hypercosmos Oogschaduw - Peach PK-1

Toen ik een tijdje terug bij de webshop Freshmintcosmetics aan het rondneuzen was zag ik deze productjes van Maybelline. Dit product heet de Maybelline Hypercosmos oogschaduw. Ik vond het raar dat ik dit product nog nooit had gezien in de winkels. Eerst dacht ik dat het nieuwe producten waren, maar achteraf zag ik staan, dat deze doosjes niet in Nederland zijn uitgebracht! Deze komen uit China. Hoe leuk! Ik besloot om het toch te bestellen en te reviewen, want je kan ze gewoon via deze webshop kopen.


Aan het doosje zelf geraak ik niet uit! Er staan een heleboel Chinese tekens op, wat natuurlijk normaal is :). Het oogschaduw doosje heeft een zwarte onderkant en een bol doorzichtig dekseltje.


Deze oogschaduwkleuren zijn gebakken oogschaduws. Deze 2 prachtige gepigmenteerde kleuren kan je zowel nat als droog aanbrengen. Ze zijn super zacht van textuur en blenden mooi uit. Je hebt absoluut geen fallout en de kleurtjes passen mooi bij elkaar. Wel bevatten ze alle 2 veel shimmer, dus voor wie daar geen fan van is, sla je deze best over. Door die geweldige pigmentatie blijven ze een hele tijd zitten. Gebruik je ze met een oogschaduw basis onder, blijven ze wel de hele dag goed!



Er zijn in de webshop nog meerdere kleurtjes beschikbaar! Per doosje betaal je €4,99, wat echt weinig is voor zulke mooie en goede kleurtjes! Sla zeker je slag!

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Wauw, wat mooi zijn deze! Jammer dat ze niet in Nederland zijn uitgebracht. Wat een pigment x
ja hé! echt mooie kleurtjes! x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)