Makeup Revolution - Salvation Run Boy Run oogschaduwpalette

Jullie weten alvast wel hoe dol ik ben op de producten van het Engelse make-up merk Makeup Revolution. Voor een heel klein prijsje heb je heel erg goede producten. Ik kan het dan ook nooit laten om hun productjes in mijn winkelmandje te droppen. Een van die producten is deze Salvation Run Boy Run oogschaduwpalette.


Zoals alle andere palletten zit ook deze in een kartonnen verpakking. Wanneer je deze opendoet zie je opnieuw de standaard blinkende zwarte verpakking met gouden letters. Jammer genoeg blijft deze niet erg lang mooi, want zodra je deze een paar keer hebt gebruikt, staat deze vol met krassen. De palette is vrij stevig en wanneer je deze zou laten vallen denk ik niet dat hij snel stuk zou gaan.


Wanneer je de palette opent, zie je eerst en vooral een heel grote spiegel, wat heel erg handig is! Ook zit er een dubbelzijdige sponsapplicator bij, maar deze smijt ik altijd weg omdat ik ze toch niet fijn vind werken

De palette telt in totaal 18 verschillende oogschaduwkleurtjes, waarvan 6 matte kleuren en 12 shimmer kleurtjes. Ik heb deze vooral gekocht omdat er veel neutrale kleurtjes inzitten zoals de bruin- en roze tinten. Wil je wat meer kleur, heb je ook nog een gouden en bordeauxkleurtje zitten! Een heel erg veelzijdig product.


De oogschaduwkleuren zelf zijn heel erg gepigmenteerd. De matte kleuren wat minder dan de shimmer kleuren, maar je kan er absoluut een mooie look mee maken. De ronde pans in het doosje zijn de matte kleurtjes, de bovenste 2 rijen zijn de shimmer kleurtjes. Ze zijn zacht van textuur en brengen makkelijk aan zonder fallout. Ook blenden ze makkelijk en blijven ze een tijdje zitten.

De oogschaduwkleuren hebben ook namen. Die zal ik onder de swatches vermelden.

Rij 1 (shimmerkleuren)

Van Links naar rechts: Trying To Catch You, Running is victory, Sun wil be Guiding You, Day is a Phrophesy, Another Day, Its time to run.

Rij 2 (shimmerkleuren)


Van links naar rechts: World is not meant for you, Hide behind me, Dying to stop you, Break out from society, Don't have to hide away, You will be my boy.

Rij 3 (matte kleuren)



Van links naar rechts: Follow me, Head to the hills, Run boy Run, Girl on fire, You are finally mine, Head start.

Zoals je kan zien is deze palette echt een musthave! Je kan er verschillende diverse looks mee maken en de pigmentatie is geweldig. Voor maar €7,99 heb je maar liefst 18 mooie oogschaduwkleuren. Je kan deze palette bestellen via de webshop Beauty88. Neem zeker even een kijkje.

xx Kimberley

Reacties

Dat ziet er goed uit! Ik ga eens even op de site neuzen!
Es zei…
Mooi palette, de kleuren zien er goed uit! X
Anoniem zei…
Mooi! Ik hoor de laatste tijd veel over dit merk, toch maar is proberen dan! x
Zeker eens proberen wanneer je kan, ze zijn echt goed! xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)