Makeup Revolution - Golden Sugar Ultra Blush Palette

Als ik één merk moet opnoemen dat mij de laatste tijd heel erg heeft verrast dan is het wel Makeup Revolution. Dit budgetmerk heeft heel wat leuke en mooie producten in hun collectie. Misschien ken je dit merk wel van de Iconic 3 palettes, want deze zijn momenteel razend populair omdat dit de dupes zijn van de Naked palette. 

Vandaag heb ik voor jullie ook een palette, maar geen met oogschaduwkleuren. Deze heet de Ultra Blush & Contour palette in de kleur Golden Sugar, een palette die perfect is om te contouren en highlighten.



De verpakking van deze palette is simpel zwart met gouden letters. Deze heeft wel een professionele uitstraling, zeker voor een budgetmerk. Ik moet zeggen dat de verpakking niet al te lang zo mooi blijft. Ik heb ze nog maar een tijdje en heb ze amper gebruikt, en ze staat nu al vol van de krassen.


Natuurlijk gaat het hem om de inhoud en niet om de palette zelf. Wanneer je de palette opendoet zie je eerst en vooral een enorme spiegel! Dit is zo fijn, zeker als je deze veel meeneemt onderweg.

Deze palette bevat in totaal 8 kleuren waarvan bronzers, 2 gemengde blushes, een baked bronzer en 2 gemengde baked highlighters. Wat zijn deze kleuren prachtig! vooral de gemengde kleuren! De kleuren hebben jammer genoeg geen naam.

De pigmentatie van deze producten zijn geweldig! De kleuren in deze palette zijn heel erg mooi voor meiden met een lichte huidskleur!. Ook de bronzers zijn niet te donker van kleur. Let wel op dat je niet teveel product ineens opdoet, want ze zijn echt wel goed gepigmenteerd.

Er zit zowel een matte bronzer als een shimmer bronzer in. Ik gebruik liever een matte bronzer, die met shimmer gebruik ik meestal als blush en highlighter samen.
Voor highlighter heb je ook een keuze. Er zit een witte highlighter in met veel shimmer (Helemaal links bovenaan), maar ook een mooie lichtroze highlighter met shimmer. (2de bovenaan).

En de blushes zijn ook heel erg mooi. Uiteraard kan je zelf doen en laten wat je wilt. Wil je een bronzer als blush gebruiken? Of de roze highlighter als blush? Zeker doen! Deze palette is zo dicers dat je er alle kanten mee opkan.



De producten geven totaal geen fallout en zijn superzacht van textuur. Echt een hele fijne palette. En het leuke hieraan is dat deze helemaal niet duur is! Ik betaalde maar €7,99 bij de webshop Makeupmusthaves. Ben je dus op zoek naar een goede palette met veel keuze van gezichtspoeders met veel pigmentatie, dan is deze ideaal.

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Wat mooi! Deze ga ik op mijn wishlist zetten ^^ x
Zeker doen! :) het is echt een prachtige palette x
Es zei…
Heel mooi! X
Unknown zei…
Echt een prachtig palette zeg. Wauw!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)