MAC Lustreglass - Love Nectar

De laatste tijd ben ik meer into MAC producten. Wanneer ik begon met make-up kon ik mij niet voorstellen dat mensen zoveel geld konden betalen voor een lipstick of ander make-up product. Nu ik al een hele poos bezig ben met make-up heb ik eerder iets van "ik koop het wel bij MAC".

Natuurlijk zijn de producten van een professioneel merk als MAC duurder, maar het zijn dan ook de beste producten. Nu ben ik meer van het principe, koop beter een MAC lipstick van €19, dan 5 lipproducten van €4. Liever één goed product, dan 5 andere die je dan uiteindelijk toch eerder wegsmijt dan gebruikt.

Maar goed, genoeg gebabbeld! Vandaag heb ik een lipproduct van MAC. Deze keer geen lipstick maar een lipgloss. Deze Lustreglass heet Love Nectar en is een hele mooie subtiele gloss.




Zoals altijd komen de lipproducten van MAC in een zwart, kartonnen doosje met op de buitenkant de beschrijving en naam van het product.


Ook de glossjes hebben standaard dezelfde verpakking: een zwarte dop en een doorzichtige achterkant.


De gloss heeft een mooie zalmroze kleur en als je heel dichtbij kijkt zie je minuscule kleine gouden glittertjes zitten.


Deze glossjes hebben geen sponsapplicator, maar een kwastje. Persoonlijk vind ik deze prettiger werken.


Eenmaal aangebracht op je lippen, zie je de mooie zalmroze kleur niet meer, maar de glittertjes die in de gloss zitten weerkaatsen heel mooi in het zonlicht. Zo krijg je een heel erg mooie glans op je lippen. Een gloss is natuurlijk niet echt bedoeld om kleur af te geven, maar boven een nude kleurige lipstick staat deze prachtig! En het beste aan deze lipproducten? Ze ruiken heerlijk naar vanille!


Deze gloss kostte €18. Wel wat aan de dure kant, maar een heel goed product natuurlijk! Alle MAC producten zijn te koop via de MAC counters (ook bij sommige Bijenkorfs in Nederland), hun online webshop of bij de Douglas (winkels in Nederland of online) .

Reacties

Ik ben niet zo van de lipglossen en deze kleur is ook niet echt mijn ding..
Anoniem zei…
Wauw, wat een mooie lipgloss! Ik hebe r nog nooit één van MAC geprobeerd x
Ik hou wel van lipgloss, maar als ze kleven gebruik ik ze niet :)
Dank je!, wanneer je de kans krijgt en een MAC passeert, moet je ze eens uittesten! Je bent niet verplicht op ze te kopen hoor, je kan ze in de winkel ook gewoon eens testen :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)