BH Cosmetics - Forever Nude Palette

Toen ik onlangs wat aan het rondneuzen was op de webshop van Alicejo, dwaalde ik af naar de pagina van het merk BH cosmetics. Het is een merk dat heel erg populair is in You Tube - land en blijkbaar hebben ze heel erg goede producten in hun assortiment. Ook zijn ze nog eens goed betaalbaar.

Natuurlijk moest ik dit zelf ook testen en ik kocht een aantal palettes van dit merk. Vandaag toon ik jullie daar eentje van en dat is deze Forever Nude palette. Laten we ze testen!





De palette heeft een zalmroze kleur en heeft een mooie verpakking. Voor een budgetmerk hebben ze toch wel hun best gedaan om een mooie verpakking af te leveren. I like it!


De palette bevat volgende producten:
- Een blush
- Een bronzer
- Een highlighter
- Twee lipkleuren
- Zes oogschaduwkleuren

Een heel handige palette wanneer je op reis gaat. Je hebt heel veel producten samen in één.

Hieronder vindt je de swatches van de productjes. De highlighter staat er niet tusse, dit komt omdat hij op mijn huid nauwelijks te zien is. Het is een matte highlighter en geeft dus niet veel kleur af. Jammer, het is net de bedoeling dat er wel wat shimmer inzit als het om een highlighter gaat.

De bronzer en blush zijn niet heel erg gepigmenteerd. Bij de bronzer kan dit niet veel kwaad voor mij aangezien ik een heel erg lichte huidskleur heb. Voor de meiden die een wat donkerdere huid hebben, zal de bronzer niet echt opvallen. Ook de blush is niet echt donker, maar wederom een mooi zacht kleurtje voor meiden met een lichte huidskleur. Allebei de bronzer en blush hebben een lichte shimmer. 

In de palette zitten er ook 6 oogschaduwkleuren. Eén daarvan is een matte oogschaduwkleur (de roze kleur). De rest van de oogschaduwkleuren zijn shimmerkleurtjes. De pigmentatie van deze kleuren zijn best wel goed, ze hebben een metallic glans en zijn mooi met elkaar te combineren. 

Het handige aan deze palette is dat alles samen in één palette zit en dat je het makkelijk in je kan stoppen om mee te nemen op reis of gewoon onderweg. Er zit ook een grote spiegel in de palette verwerkt, maar kwasten zitten er niet bij. Deze zal je zelf moeten voorzien. 

Bronzer en blush


De lipproducten



De oogschaduwkleuren


Al bij al een goeie palette. Enkel jammer van de highlighter dat deze geen shimmer bevat. Voor de rest is dit wel een palette waar mee te werken valt. Deze palette kost €19,95 en is verkrijgbaar in de webshop Alicejo.

xx Kimberley










Reacties

Anoniem zei…
Mooi palette zeg, de pigmentatie is ook heel goed. Ik kende dit merk nog niet :) x
:) Het is een heel leuk budgetmerk met idd goede producten :) xx
Unknown zei…
Mooi palette! Vooral de blush en de bronzer.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)