W7 Adventkalender - DAG 24 (Laatste vakje)! - W7 Lashtastic Mascara (+review)

Zijn jullie klaar om het allerlaatste vak te openen? Vandaag is het een groot vak! Ik ben benieuwd wat erin zit. Laten we snel kijken...


En het product van vandaag is een ..... MASCARA! Heel leuk dat ze deze erin hebben gestopt! Ik wou deze ook kopen onlangs en ik ben blij dat ik het niet heb gedaan, want hij zit nu in deze kalender. Deze heet de W7 - Lashtastic


De mascara heeft een simpele gele verpakking met het logo erop.
 


Zo ziet het borsteltje eruit.


Op deze foto heb ik totaal geen make-up op.


Op de foto's hieronder heb ik enkel de mascara aan. Zoals je kan zien geeft deze echt volume en lengte. Ik heb ook geen wimperkrultang gebuikt. Enkel en alleen om aan jullie te tonen hoe goed de mascara zijn werk doet.




Ook werd er gevraagd in de comments om eens alles samen te laten zien. Bij deze hieronder een foto van alles samen. Eén productje ontbreekt er omdat ik het nergens meer kan vinden!


 xx Kimberley


Reacties

Karlien zei…
lijkt mij wel een goede
het resultaat blaast me wel niet helemaal omver

liefs
Karlien

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)