W7 Adventkalender - DAG 23

De voorlaatste dag van onze beauty Adventkalender is hier! Ik ben benieuwd wat er vandaag achter vakje 23 zit verscholen. Snel kijken!


En jawel, opnieuw een lakje! Ik hoop echt dat vakje 24 eens wat anders is! Opnieuw een mooi glitterlakje, maar ik zou graag eens een concealer of een ander product in de box gevonden hebben.

Deze keer een roze lakje met glitters. Toen ik dit lakje alleen op mijn nagels deed, zag je er bijna niks van. Ik heb heb de 2de keer het lakje over een zwarte nagellak gedaan en hieronder zie je het resultaat. Niet echt iets speciaals, maar wel mooi.






Morgen zien we het laatste product! En ik kan nu al verklappen dat het een groot vak is :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)