W7 Adventkalender - DAG 1

Ik heb deze maand iets leuks! Ik heb namelijk een adventkalender gekocht. Deze is niet gevuld met chocolaatjes, maar met make-up productjes van het merk W7. Omdat aftellen naar kerst iets heel spannends is, ga ik elke dag een vakje openmaken en met jullie delen en reviewen. Je zal in de maand december dus elke dag tot kerst een artikeltje extra te zien krijgen :).

Voor diegene die ook deze adventkalender willen bemachtigen; je kan ze kopen via de webshop Alicejo.

Zijn jullie klaar voor dag 1? Here we go!

Eerst een vooral, zo ziet de palette eruit. Voor elke dag is er één vakje voorzien.




En natuurlijk beginnen we vandaag met het 1ste. Spannend! Ik ben benieuwd wat erin zit.


Achter het vakje zit er een oogschaduw. Leuk om te starten! Ik heb nog nooit een oogschaduw gebruikt van het merk W7 dus ik ben benieuwd. Aangezien ik een fan ben van bruintinten is dit een ideale kleur voor mij.

Op de achterkant staat er geen naam van het product, wel jammer. Wanneer je de producten later in fullsize wil kopen, weet je niet welke kleur je nodig hebt.



De textuur van deze oogschaduw is prima. Hij voelt zacht aan wanneer je hem aanbrengt en geeft voldoende pigmentatie af. Ook blijft de kleur een aardig tijdje zitten. Een kleurtje voor elke gelegenheid! Ik ben fan! Hopelijk zitten er nog zulke doosjes in de kalender!



Het 1ste product is al een hit :) Benieuwd naar morgen? Dan doe ik vakje 2 open!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat super leuk zeg! Ik ben ontzettend benieuwd naar de andere dagen.
Ja hé :) ik ben ook benieuwd! :)
I really want a beauty advent calendar now haha!
I nominated you for the Liebster Award. You can check out my post here:
http://kaitysbeautybits.blogspot.com.au/2014/12/liebster-award.html
Es zei…
Wat leuk dit! Ik kijk nu al uit naar de andere dagen en wat voor items er in zitten! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)