Technic - Electric Eyes Palette - Metalix

Ik had nog nooit eerder van het merk Technic gehoord. Toen ik op de webshop Beauty88 rondsnuffelde zag ik deze palette tussen alle andere merken staan. Deze heet de Electric Eyes - Metalix palette. De kleurtjes van deze palette spraken me wel aan. Vooral de gouden en koperkleurtjes trokken mijn aandacht. Veel warme kleurtjes in deze palette dus!



Het doosje heeft een simpele zwarte verpakking en een grote spiegel aan de binnenkant. Ook krijg je een dubbelzijdige sponsapplicator erbij. Deze gebruik ik nooit, maar ze zijn wel handig wanneer je je kwasten bent vergeten onderweg. Deze palettes zijn net hetzelfde van uitstraling als de I-divine palettes van Sleek.


Deze palette bevat ook 12 oogschaduwkleuren en bevat 12 super goed gepigmenteerde metallic kleurtjes. Verwacht dus niet dat je in deze palette een matte kleur zal vinden. Qua kleur is deze palette goed gevarieerd. Je kan zeker en vast een aantal mooie ooglooks maken. Natuurlijk moet je van shimmerkleurtjes houden. Namen hebben deze oogschaduwkleurtjes niet.




Zoals je kan zien zijn ze heel erg goed gepigmenteerd. De kleurtjes zijn heel erg zacht van textuur en blijven heel goed zitten. Hoewel de kleurtjes niet al te donker zijn, kan deze palette toch dienen om een kerstlook mee te maken doordat er verscheidene gouden en koperen kleurtjes bij zitten.



Wat is nu het leukste aan deze palette? De prijs! Deze palette kost maar €4,99 in de webshop Beauty88. Passeer je binnenkort bij Bart Smit (jaja, de speelgoedwinkel!, Daar kan je ze namelijk ook vinden voor maar 2,99!).  Een heel erg leuk kerstcadeautje als je het mij vraagt! Heb je niet zo een groot budget, ga dan zeker voor deze palette.

Reacties

Unknown zei…
Wauw echt een pracht exemplaar zeg. Die pigmentatie is echt helemaal top.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)