Hype - Lipsticks

In België kan je sinds kort bij Blokker een nieuw make-up merk verkrijgen. Dit nieuwe merk heet Hype en is het nieuwe make-up merk van de welbekende Lesley-Anne Poppe. Eerder had zij al een make-up lijn "LA secrets".

Dit zegt ze zelf over de lijn:

“Na de lancering van ‘LA Secret’s merkte ik dat er veel vraag was van consumenten naar een make-uplijn van professionele kwaliteit aan een voordelige prijs”, aldus Lesley-Ann in een persbericht. “Ik heb vanuit dat oogpunt een collectie ontworpen van 150 verschillende make-upproducten in een gebruiksvriendelijke en economisch voordelige vorm. De prijs bedraagt maximum 10 euro per product en bij elk product hebben we een gebruiksaanwijzing, zodat iedereen bij zichzelf een professionele maquillage kan leren aanbrengen.”
Het kennismakingspakket met vijf producten ligt nu al voor 29,95 euro in de winkel, de collectie van 150 producten zal verkrijgbaar zijn vanaf 20 juni. In Wallonië, waar de lijn ook verkocht wordt, is ex-Miss België Tatiana Silva het gezicht van de producten. In Vlaanderen zorgt LA Poppe zelf voor de promotie.
Ik heb van deze lijn een aantal productjes gekocht, waarvan ik er vandaag 3 toon. Later komen er nog andere blogposts over de andere productjes. Vandaag toon ik jullie de lipsticks die ik kocht. Deze hebben geen namen maar nummers. Ik kocht de nummers 6,7 en 14.


De verpakking is kleurrijk, maar ik vind het geen wauw-effect hebben.



Ook de lipsticks zelf hebben geen speciale verpakking. Enkel het logo aan de bovenkant en in het midden een blinkend randje. Een betere optie zou geweest zijn, dat het middelste randje de kleur had gehad van de kleur lipstick. Dit zou veel makkelijker zijn om deze terug te vinden in je collectie. Een grappig detail: er staat op de verpakking "In geval van aanraking met de ogen, grondig spoelen met water". Wie in godsnaam een lipstick in zijn oog steekt weet ik niet, maar goed, beter voorkomen dan genezen zeker :).


Deze lipsticks zijn heel erg zacht van textuur en glijden als boter op je huid. Doordat deze lipsticks veel pigmenten en microwax bevatten, blijven deze heel lang op hun plaats zitten. Ze bevatten ook Shea boter die je lippen verzorgen en hydrateren.

Laten we beginnen bij lipstick nummer 6. Deze heeft een heel erg mooie donker roze kleur.



 

Nummer 7 is een heel mooie barbieroze kleur.



  

Als laatste hebben we ook een nude kleurtje. Dit is nummer 14.




De lipsticks zijn goed van kwaliteit, maar vindt ze alsnog veel te duur. Deze kosten per stuk €9.99. Deze lijn wordt aanzien als een professionele lijn, maar voor deze prijs, betaal ik liever wat meer voor een MAC lipstick, en dan weet ik zeker dat ik een goed product heb. 
Dit merk is niet echt bekend en ik vrees dat dit merk niet zo goed te doen zal hebben en binnen de kortste keren zal verdwijnen. Nogmaals aan de producten zelf mankeert er niks, maar Blokker is nu ook niet echt een winkel waar je een make-up product koopt. Bij Kruidvat zou dit meer bekijks hebben gehad.
xx Kimberley 


Reacties

Anoniem zei…
Jammer, dat ze die nog niet in Nederland hebben, ze zien er goed uit! Ze zijn inderdaad wel duur. Liever een MAC lipstick x
Unknown zei…
Ik vind de tweede en de derde kleur erg mooi. Wat je zegt is echter waar: toch wel duur hé!
Anoniem zei…
Heb deze al jaren hype lipstick koop ze voor 1,- in beverwijk de zwarte markt!!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)