Guylond Paris - Purple nagelsetje

Het volgende nagellaksetje kocht ik bij de Di. Ik denk dat deze winkelketen enkel bestaat in België en niet in Nederland. Mocht dit niet zo zijn, mijn excuses :). Ik weet wel dat je ze in Nederland normaal gezien bij de DA kan vinden. Als er iemand dit weet, laat gerust na bij de comments :). 


Dit setje bevat 5 nagellakjes met allemaal verschillende paarstinten. Ik heb geen favoriet, want ik vind ze allemaal even mooi! De lakjes brengen makkelijk aan en zijn heel goed qua dekking. Met 2 laagjes heb je ruim voldoende om je nagels mooi te lakken. Elk flesje bevat 4ml aan product. Meer moet dit voor mij niet zijn, want een volledig lakje gebruik ik toch nooit niet op aangezien ik er meer dan genoeg liggen heb.


De namen van de lakjes kan ik jullie niet geven, want ze hebben geen naam. Ik heb ze hieronder van licht naar donker gezet zodat het wat overzichtelijk blijft voor jullie.

Lakje 1



Lakje 2



Lakje 3



Lakje 4



Lakje 5



Ik betaalde voor dit hele setje maar €4! Als je nog een leuk kerstcadeautje voor een beste vriendin zoekt, dan is dit ideaal! Een heel fijn merk.

xx Kimberley

Reacties

Karlien zei…
oh leuke kleurtjes
die roze vind ik heel mooi


liefs
karlien

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)