Essence - Come to Town Limited Edition - Review

Momenteel ligt de nieuwe Limited Editie van Essence in de rekken. Deze heet de Come to Town collectie en ik heb een aantal productjes gekocht om te reviewen. Deze collectie zag er zo leuk uit dat ik het niet kon laten om wat te kopen.


Laten we snel kijken wat ik in huis heb gehaald :).

Eerst en vooral kocht ik dit oogschaduwdoosje. Er zijn er 2 verkrijgbaar, maar het ander doosje was niet echt mijn ding qua kleur. Dit palletje heet 02 Naughty or Nice? en heeft 4 verschillende oogschaduwkleurtjes. De kleurtjes passen heel erg goed bij elkaar. Vooral de gouden en bordeauxkleuren zijn echt mijn ding. Qua pigmentatie zijn de oogschaduwkleurtjes heel erg goed. Wel kan je wat last hebben van een lichte fallout, maar verder is dit een prima doosje!

Deze kostte €2,89.






Dan zag ik ook nog dit mooie doosje liggen in de rekken. Dit is een shimmering body powder  en heeft de naam 01 Make A Wish. Een glitterpoeder voor het lichaam dus. Voor kerst of nieuwjaar is het wel eens leuk om dit te dragen ter hoogte van je decolleté of op je armen en benen. Deze fijne shimmer poeder geeft net dat ietsje meer.

Kostprijs: €3,39








Ook kocht ik van deze collectie een lipstick. Er zijn er 2 in totaal, maar de andere kleur was uitverkocht. Ik kocht deze rode lipstick in de kleur 01 Is that you, Santa? in een mooie rode verpakking.

De lipstick is heel erg romig, brengt makkelijk aan en voelt heel fijn aan. Het nadeel met deze romige lipsticks is dat het kleur heel snel buiten de lijntjes komt en als het ware "verschuift". Zo komt het ook makkelijker op je tanden terecht. Maar het blijft natuurlijk een fijne lipstick. Kostprijs: €2,39.





In de rekken zag ik ook nog dit lakje staan. Het trok vooral mijn aandacht omwille van de glittertjes. Deze schitterden heel mooi wanneer ik het onder de lichten in de winkel hield. Deze glitterlak heet  01 The Most wonderful tree en heeft een mooi dennengroen kleurtje met allerlei holografische glitters erin. Echt heel leuk. Prijskaartje: €1,99.

  
 Hieronder zie je de topcoat aangebracht boven een ander lakje.





Als laatste kocht ik ook nog 2 setjes met elk 3 nagellakjes. Het eerste setje heet 01 Naughty or nice? en bevat 2 gewone lakjes en een gouden glitterlakje. De lakjes hebben apart geen naam, enkel per setje. De setjes kosten €3,59 per stuk. Ze zijn heel dekkend, mooi van kleur en de glitter topcoats zijn perfect met elk lakje te combineren. Perfect voor kerst!












  



 





Het volgende setje dat ik kocht heeft de naam 02 Got my list?  en deze heeft ook heel erg mooie kleurtjes!


Het leuke aan deze setjes is dat je ze aan iemand cadeau kan doen! Heel leuk bedacht.



 




















Dit waren alle productjes! Een hele leuke collectie als je het mij vraagt! Scoor snel nog je lievelingsproducten bij Kruidvat zo snel je kan want het is een Limited Editie!

Welke is jullie favoriet? Hebben jullie iets van deze lijn gekocht en wat vindt je er van?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)